Deel jouw ervaring!
Beste,
Kan iemand mij bevestigen of mededelen dat Apple Airplay 2 werkt op de Sony KD-49XH8599BAEP? Op veel website's staat aangegeven dat deze TV deze funcitonaliteit heeft, maar op de Sony website zelf staat dat dit pas beschikbaar is na een firmware update. Is deze update al geweest? Oftewel, als ik deze TV nu koop, heb ik dan Airplay 2 of moet ik dan wachten, en in het laatste geval, hoelang moet ik dan wachten?
Alvast dank!
Groet,
Ps. kan iemand ook bevestigen dat Sonos One speakers aangesloten kunnen worden aan de TV met Airplay 2
Op de ondersteunings pagina van de XH8599 kan je de laatste firmware (26-11-2020) vinden.
suc6 ermee,
73's
Zoals je aan m'n avatar kan zien heb ik helemaal niks met Apple. Zoals je in de firmware update beschrijving kan lezen wordt Apple TV in deze update geintroduceerd.
Waarom zullen de Sonos speakers niet werken?
Het is algemeen bekend dat het HDMI huwelijk tussen Sony en Sonos niet al te best is, beter is om de Optische verbinding te gebruiken tussen de XH8599 en de Sonos.
73's
Ik zie overal dat de XH8 lijn Airplay 2 ondersteund.
Mijn macbook kan via Airplay ook mijn toestel vinden. Dus ja, het functioneert al.