annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Aansluiten windows mini-PC op Bravia KD-65XG8096

profile.country.NL.title
Piet1948
Ontdekker

Aansluiten windows mini-PC op Bravia KD-65XG8096

Ik probeer een min1-PC vast te maken aan bovenstaande TV. De pc heeft een VGA uitgang die altijd op een monitor zat. De TV heeft alleen HDMI ingangen. Met een verloop van VGA naar HDMI zou dat moeten lukken maar in welke HDMI ingang van de TV moet ik die stoppen en hoe selecteer ik deze 'source' in de TV? Ik weet dat ik ook geluidskabel RCA aan beide moet koppelen.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Piet1948
Ontdekker

'Hiervoor hebt u een van de volgende kabels nodig: van VGA naar VGA, van DVI naar VGA of van DVI naar HDMI®. U moet tevens de audiouitgang van uw computer aansluiten op de MINI-JACK- of RCA-aansluiting op de TV.'

 

Deze tekst vond ik bij een andere vraag over PC-aansluiten. Klopt het dat een verloop van HDMI naar VGA niet mogelijk is in dit geval? 

En is de audio-ingang van mijn PC de 1-polige ingang waar een microfoontje bij staat? Zo ja, gebruik ik van de TV de 2-polige AV IN (rood en wit) dat naar een 1-polige plug gaat? Of moet ik een 1-polige kabel in de microfoon ingang van de PC en de 1-polige audio out van de TV koppelen?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Piet1948  schreef:

'En is de audio-ingang van mijn PC de 1-polige ingang waar een microfoontje bij staat? Zo ja, gebruik ik van de TV de 2-polige AV IN (rood en wit) dat naar een 1-polige plug gaat? Of moet ik een 1-polige kabel in de microfoon ingang van de PC en de 1-polige audio out van de TV koppelen?


Een microfoon ingang is geen audio uitgang.

Het is toch de bedoeling dat het geluid uit de laptop naar de TV gaat?

 

Misschien is het mogelijk om het type laptop met ons te delen zodat we kunnen zien welke aansluitingen erop aanwezig zijn.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Piet1948
Ontdekker

Het is geen laptop maar een mini-PC van Lenovo, heel concreet:  Workstation TS P340 Tiny(Base) T.

En hoe ziet een audio ingang er dan uit?

profile.country.NL.title
Piet1948
Ontdekker

Sorry, dat is mijn nieuwe. Het gaat om een Lenovo Thinkcentre M73