annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Updates camera & lenzen

OPGELOST
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Updates camera & lenzen

Ik heb zojuist mijn A7ii (die in updates ILCE 7M2 of zoiets heet) naar versie 3.10 op gewaardeerd. Ook voor alle (2!) de objectieven de downloads naar beneden getrokken. Laatste bleek niet noodzakelijk te zijn..

 

Maar...is het de bedoeling dat je hier regelmatig checkt of er updates zijn?? had wel een nieuwsbrieffie of melding in mijn mail verwacht...ben ik mee verwend bij m'n appeltje :wink: zodat je weet dat je iets moet doen...update van A7ii was van de 14e maart.

Kan natuurlijk dat ik iets gemist heb maar hoe gaat dat in het algemeen?

Lijkt me dat een "heads-up" via mail niet te moeilijk is indien je de producten geregistreerd hebt?

 

Indien ik zelf de oorzaak ben hoor ik dat ook graag:smileythumbsup:

 

 

 

 

mijn foto's op; 500px en
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als je je camera hebt geregistreerd en je aangemeld hebt op die specifieke nieuwsbrief (vraag met niet hoe je dat nu nog doet :wink: , dan krijg je daar mails over. 

 

Ik heb wel mijn twijfels of Sony bij elke update dat mailt!

 

Soms maken we ook melding op de community als het echt de moeite is :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als je je camera hebt geregistreerd en je aangemeld hebt op die specifieke nieuwsbrief (vraag met niet hoe je dat nu nog doet :wink: , dan krijg je daar mails over. 

 

Ik heb wel mijn twijfels of Sony bij elke update dat mailt!

 

Soms maken we ook melding op de community als het echt de moeite is :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Dank @Portmixus. Alles, camera & lenzen, geregistreerd. Ik wacht een volgende update even af.:smileythumbsup:

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Ik heb altijd bij geregistreerde camera's keurig een melding gekregen dat er een firmware update was.

Meestal wist ik dat overigens allang via allerlei fora en had ik al geflasht. Maar niet iedereen is daar idioot snel mee.

Sony stuurt in ieder geval keurig een bericht. Mits nogmaals je camera geregistreerd is.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Ik heb nog nooit een melding gehad van een update met een email en alles is geregistreerd ;en als je dan een vraag stelt over de update krijg je een antwoord dat niets met de vraag te maken heeft, slimme jongens zij het niet! Zoals over de laatste update voor de a7II de 3.2 vind ge nergens een goede beschrijving terug ,alleen dat het zou zijn voor radio gestuurde belichting maar wat of hoe.

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Heb je gebeld met callcenter @Beer191254 ?

 

Ergens begrijpelijk dat die (ingehuurde) jongens en meisjes niet over alle producten veel kunnen weten, idealiter hoort het niet zo.

 

Om te antwoorden op je vraag: Sony heeft zijn eigen draadloos flitssysteem uitgebracht https://www.dpreview.com/news/4019354043/sony-announces-wireless-flash-control-system

 

Om een correcte werking te garanderen, moet je je camera updaten als je dit flitssysteem zou aanschaffen.

 

Zelf gebruik ik naar grote tevredenheid het Nissin di700 draadloze flitssysteem, geen updates of dergelijke noodzakelijk en maar een fractie van de prijs! :wink:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Een bedrijf dat zijn klanten echt serieus neemt, besteedt de service niet uit aan een callcentre waar er geen verstand van zaken is. Ik heb twee keer contact gehad met de helpdesk en het was overduidelijk dat ze geen enkel verstand van Sony producten hebben.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Ik heb emails gestuurd naar Sony contactcenter met mijn vragen zoals de update 3.2  voor mijn a7II en ze geven 

als antwoord over de update 0.2voor de lens 50mm 1.8  Lezen die mensen die emails wel want anders geef je toch een antwoord op wat ik vraag.Nogmaals bedankt voor uw verwijzing naar het bericht over de radiogestuurde 

verlichting,dit had Sony normaal moeten doen

profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Eigenaardig heb juist email gekregen van Sony dat er een update is voor mijn a7II.Zou het dan toch helpen als ge uw gevoelens uit .