annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Timelapse app werkt niet op A7

profile.country.BE.title
Eddy.geens
Ontdekker

Timelapse app werkt niet op A7

Heb een A7. Spijtig genoeg werkt de timelapse app versie 3.20 niet bij mij. Bij aanklikken applicatie verschijnt timelapse icoontje. Dan springt het formaat op 16:9 en dan zwart scherm en applicatie weg. In de vroegere versie (tot april 2016) heeft dit wel gewerkt. Heb app al eens gedesinstalleerd en via WiFi op camera terug geïnstalleerd na reset van camera instellingen. Zonder resultaat. Dit probleem doet zich voor sinds versie 3.2. van de app en de software. Weet er iemand een oplossing ? Vind het ook spijtig dat er maar 999 foto's kunnen genomen worden. Heb nu een aparte timer aangeschaft en geconnecteerd via multi. 

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Bedankt Eddy, 

 

Heb je probleem doorgegeven. Ik hoop dat er een oplossing komt, maar of dat snel kan gebeuren, daar heb ik totaal geen zicht op.

Wat ik niet helemaal begrijp: het installeren lukt wel (vlekkeloos?) maar de werking van de app faalt?

 

Ik weet niet of je een filmpje zou kunnen maken van het installeren en het opstarten van de app? 

Mocht je in de buurt van Antwerpen wonen, wil ik gerust eens met je afspreken om het probleem te bekijken. 

 

Stuur me gerust een persoonlijk bericht in dat geval :slight_smile:

_____________________________________________________
Sony Alpha Training