annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sel 55210

OPGELOST
profile.country.NL.title
frboger28
Nieuw

sel 55210

Kan iemand mij zeggen waarom de SEL 55210 in Nederland € 700,01 moet kosten en in Amerika $ 349,99? Dat is veel minder dan de helft.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste frboger,

Bepaalde producten zijn goedkoper, andere producten zijn duurder. In Amerika zijn de simpele dagelijkse boodschappen veel duurder dan in  Nederland, maar elektronica is inderdaad goedkoper. Vergis je trouwens  niet, vaak komt er nog een "verkoopbelasting" bij de prijs en in Nederland is die  automatisch inbegrepen.

De reden zal wel liggen in de invoerrechten die op de producten  geheven worden. In Amerika is importeren  goedkoper dan in  Nederland en daardoor zal de totaalprijs die in de winkel berekend  wordt lager uitpakken.

Hopelijk is het je nu wat duidelijker geworden.

Met vriendelijke groet,

Joost van der Mast

Met vriendelijke groet,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
Joost84
Nieuw

Beste frboger,

Bepaalde producten zijn goedkoper, andere producten zijn duurder. In Amerika zijn de simpele dagelijkse boodschappen veel duurder dan in  Nederland, maar elektronica is inderdaad goedkoper. Vergis je trouwens  niet, vaak komt er nog een "verkoopbelasting" bij de prijs en in Nederland is die  automatisch inbegrepen.

De reden zal wel liggen in de invoerrechten die op de producten  geheven worden. In Amerika is importeren  goedkoper dan in  Nederland en daardoor zal de totaalprijs die in de winkel berekend  wordt lager uitpakken.

Hopelijk is het je nu wat duidelijker geworden.

Met vriendelijke groet,

Joost van der Mast

Met vriendelijke groet,
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Kan u mij zeggen waar die lens voor 700 euro IN VOORRAAD te koop is?

Ik zou mij niet op die prijs baseren, de lens is hier nog niet echt verschenen en de prijs zal rond de 300-350 euro hangen...geen paniek dus!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
millmountain
Ontdekker

Ff Google en je hebt de lens voor €299

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Om nu nog een lagere prijs te vermelden op een vraag van bijna 2 jaar geleden is toch wel mosterd na de maaltijd.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!