annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Reparatie service

profile.country.BE.title
jos.verelst
Lid

Reparatie service

Enkele jaren terug had ik een a230. Na enkele maanden kreeg ik de melding van error steadyshot. Camera naar sony opgestuurd en wat kreeg ik te horen ? camera is niet herstelbaar !!!!

Nadien heb ik een upgrade uitgevoerd naar de a58 en ja 2 jaar nadien het zelfde probleem !!!!

Nu heb ik een a77mk2 en heb hem moeten opsturen vanwege dat de autofocus niet meer werkt zodanig dat de camera niet meer afdrukt . Intussen is de camera al 2 weken onderweg zonder enig respons . Ik hoop dit maal van sony niet te horen dat de camera niet herselbaar is .

Ik dacht over enkele weken terug om een nieuwe upgrade naar de a7mk3 uit te voeren maar ik vrees dat na de slechte service van sony dat mijn upgrade naar een ander merk zal gaan.

Dit is voor een gigant als Sony zeker geen goede reclame !

J.Verelst
Tags (2)
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is dit toeval?

De A230, de A58 en daarna ook nog de A77mk2, kan het niet aan het gebruik liggen?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
jos.verelst
Lid

Wat bedoel je met het verbruik ? De a77 mk2 is een semi proffesioneel toestel met een geschate capaciteit tussen de 50.000 en de 100.000 clicks. Ik heb er momenteel +- 15.000.



Envoyé depuis mon smartphone Samsung Galaxy.
J.Verelst
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@jos.verelst 

 

Vervelend! Maar ik zou de bevinding van Tech repair nog even afwachten voordat je tot de conclusie trekt dat de service slecht is....

Tevens is het zo dat camera's van dit kaliber zowel electronisch als mechanisch high tech producten zijn en daarmee ook gevoelig zijn voor bijvoorbeeld stoten, zand, vocht en andere mogelijke oorzaken.

Vraagje uit belangstelling/mee denken;

Werkte de AF sowieso niet meer, of alleen met een bepaalde (zoom)lens?

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en