annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe kan ik in de fotogalerij alleen de foto's zien die gemaakt zijn met de sony A 6000?

profile.country.NL.title
g.m.k.1
Ontdekker

Hoe kan ik in de fotogalerij alleen de foto's zien die gemaakt zijn met de sony A 6000?

 
3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@g.m.k.1

 

Welkom hier op de community!

 

helaas bestaat die mogelijkheid hier niet volgens mij, ik heb een poging gedaan om te zoeken in de foto gallerij met criterium A6000, maar helaas, geen succes. (had jij misschien ook al geprobeerd..)

Overigens is dat ook (deels) te maken dat er foto's geplaatst worden zonder exif data en tsja, dan is het de speld in een hooiberg :upside_down:

 

Ter inspiratie kun je wellicht een google zoekactie doen met criterium A6000 (photos made with sony a6000)

en een van de resultaten is dan;

https://www.stuckincustoms.com/sony-a6000-review/

 

Misschien dat iemand anders in deze community wel een zoekactie met dat criterium hier weet uit te voeren?

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Hier op de galerij kan dat niet zo eenvoudig. Op diverse websites heb je deze mogelijkheid wel. Waaronder flicker. Hier kun je zoeken op foto's genomen met camera x of objectief x of groepen die gaan over. 

https://www.flickr.com/search/?text=Sony%20a6000

 

Houdt er wel rekening mee dat foto's niet altijd direct uit de camera komen en dat deze vaak nog ontwikkeld zijn in programma's zoals Lightroom etc. En dan hebben nog verschil in kennis en kunde tussen de fotografen. Je kunt foto's tegenkomen met WoW effect en foto's tegenkomen met Hmm effect. Camera is enkel stuk gereedschap.  😉

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
g.m.k.1
Ontdekker

Ik bekijk het op mijn computer. Prachtige foto's staan in de galerij. Ik ben een beginnend fotograaf (boven 70). Ik heb de Sony A 6000 met een paar lenzen. Ik heb vorig jaar een cursus gevolgd en ik vind het leuk als ik in de galerij foto's zie die gemaakt zijn met deze camera. Met name als er bij staat welke instellingen zijn gebruikt waarmee de foto is gemaakt. Hier leer ik veel van. In ieder geval dank voor de reacties.