annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FTP A1M2

profile.country.NL.title
gerbrandy6
Lid

FTP A1M2

Goedendag,

Ik heb net een A1M2 aangeschaft. Had hiervoor een A1. A1M2 net ge-upgraded naar firmware 3.0. Maar onderstaand probleem bestond ook al bij versie 2.01.

Ik probeer mijn FTP (naar mijn Synology NAS) in te stellen op de 1e mogelijkheid, Server 1 - FTP1. In het verleden met de A1 nooit problemen mee gehad. Nu lukt het niet. Na 20x doorlopen en opnieuw invoeren van die paar settings (een hele FTP setting in 1x deleten kan niet) .....heb ik exact dezelfde gegevens ingevoerd op de 2e mogelijkheid, Server 2 - FTP2. En ja hoor...dat lukt prima. Heb ook nog een A9M3 en daar ook géén problemen.

Graag advies van Sony zelf of iemand die óók werkt met FTP op een A1M2. Of is dit wellicht een bug in de software?

Alvast dank voor alle tijd en inspanning.

Met vriendelijke groet,

Lex Kuijt

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
gerbrandy6
Lid

Extra informatie bij bovenstaande:

Ik krijg wel verbinding maar daarna krijg ik de foutmelding Could not create directoy on the FTP server.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo @gerbrandy6 

Dat is een lastig probleem. Ik werk wel met de a1 II maar heb op dit moment geen NAS gekoppeld. Ik had dat voorheen wel met de A1 dus heb enigszins ervaring maar niet met dit specifieke probleem. Ik zal je vraag "escaleren" zoals dat dramatisch heet en hopelijk komt er dan een antwoord vanuit Sony. 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
gerbrandy6
Lid

Thx Antonette,

Ik ben benieuwd of Sony met een reactie naar jou toe komt.

Groet,

Lex

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @gerbrandy6 

Die reactie zou dan bij jou hier in de inbox moeten komen. Ik heb geen idee van de termijn.

Je bent toevallig niet dit weekend op de IBC in Amsterdam? Daar sta ik voor Sony op de booth en zijn de Europese trainers ook aanwezig die hier meer kaas van gegeten zouden moeten hebben. 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
gerbrandy6
Lid

Hi Antonette,

Nee, ik heb geen reactie van Sony ontvangen. Ik heb het idee dat Sony alles en iedereen die niet professioneel Sony apparatuur gebruikt, volkomen negeert. Daarom had ik de hoop dat jij méér bij Sony voor elkaar krijgt.

Ik ben dit weekend ook niet op de IBC in A'dam.

Groet,

Lex

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi Lex,

Zou je me anders even je gegevens + beschrijving van het probleem via een
prive bericht hier kunnen sturen?
Dan ga ik kijken of ik je met de juiste mensen in contact kan brengen.
Ik kan het hier teruglezen uiteraard maar als ik het in een keer kan
doorsturen/ iemand kan laten lezen dan is dat voor mij iets handiger.

Groet!
Antonette