annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Firmware: Update voor A7II: v3.30

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Firmware: Update voor A7II: v3.30

https://www.sony.be/support/nl/product/ILCE-7M2?cpint=SG_PRODUCT_DETAILS_PRI-TOUT-PDP-ILCE-7M2-EN_GL...

 

Voordelen en verbeteringen:

  • Verbetert de symptomen van onvoldoende licht aan de rand van foto's die zijn gemaakt met een flitser, afhankelijk van de omstandigheden, met systeemsoftwareversie 'Ver.3.20'.

 

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ook meegeven dat er sinds september (hierover werd al eerder bericht) een update voor de nieuwe FE 50mm F1.8 beschikbaar was (kan je ook vinden in het overzicht voor deze camera. De AF-snelheid zou verbeterd zijn.

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Ik heb weer geen bericht gekregen van Sony van de update 3.30 weer zelf moeten ontdekken .de vorige update heb ik bericht gehad nadat hij al 2 maand op het toestel was geinstaleerden na ik hier op de blog er een opmerking had over gemaakt de service van Sony is zogoed als onbestaande.

En ja ik ben aangemeld om alles te ontvangen van Sony .

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo @Beer191254

 

Ik denk dat de berichtendienst wat mank loopt wat de firmwareupdates betreft...

 

De enige optie is om je camera te registreren, je aan te melden voor de nieuwsbrieven (want sony heeft er veel verschillende...). Als je de nieuwsbrief die bij de registratie hoort ook hebt, dan kan je niet meer doen, dan af en toe dit forum controleren :wink:

 

Ik denk wel dat het stilaan gedaan is met updates voor je camera. Tenzij we onverwacht nog een menu-upgrade zouden krijgen, maar ik geloof dat niet zo heel sterk!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

@Beer191254

 

Sony stelt zelf dit voor om nooit nog updates te missen:

http://www.sony.net/SonyInfo/SupportAll/supportapp/nl/about/index.html

 

Wellicht heb je er wel wat aan!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.BE.title
Beer191254
Lid

Dit zeer vriendelijk dat u dit doorstuurd,maar ik ben niet in bezit van een android of ipad toestel.