Deel jouw ervaring!
Wie weet raad met de volgende vraag die ik heb, ik heb een Sony A7 en wil de Apps op mijn camera zetten het lukt mij niet om dit te doen met Wifi.
Is er een andere manier om dit te doen.
Groeten,
zeevogel
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo @ZeeVogel
Welkom op de community! Zonder Wifi zal het helaas niet gaan.
Hier een uitgebreide toelichting hoe je e.e.a. kunt doen
Verder kun je op de ondersteuningspagina voor de A7 veel info vinden.
https://www.sony.nl/electronics/support/e-mount-body-ilce-7-series/ilce-7
Voor alle info rondom Play memories; http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/disoft/int/playmemories-mobile/nl/index.html
hier nog een YT linkje; https://www.youtube.com/watch?v=xmuCAV5ajfc
Laat even weten of het gelukt is. Je hoeft dit maar eenmalig in te stellen.
grt, Sigi
Hallo @ZeeVogel
Welkom op de community! Zonder Wifi zal het helaas niet gaan.
Hier een uitgebreide toelichting hoe je e.e.a. kunt doen
Verder kun je op de ondersteuningspagina voor de A7 veel info vinden.
https://www.sony.nl/electronics/support/e-mount-body-ilce-7-series/ilce-7
Voor alle info rondom Play memories; http://support.d-imaging.sony.co.jp/www/disoft/int/playmemories-mobile/nl/index.html
hier nog een YT linkje; https://www.youtube.com/watch?v=xmuCAV5ajfc
Laat even weten of het gelukt is. Je hoeft dit maar eenmalig in te stellen.
grt, Sigi
Beste,
Ik heb nogmaals geprobeerd maar het lukt mij niet Misschien heeft het te maken dat ik op Mac os computer werk.
en ik heb ook geen Smartphone.
Toch jammer dat je de Apps niet gewoon op de computer kan zetten met een vaste verbinden, trouwens ook veel veiliger.
Maar bedankt voor je uitleg.
Groeten,
Cor
Welk Apps wil je installeren en welke stapen doorloop je.
Mac OS kan ook weet ik uit eigen ervaring
zie link voor download voor de Mac;
https://support.d-imaging.sony.co.jp/www/disoft/int/download/playmemories-home/mac/nl/
Acoount maken is wel nodig.
@Instaphoto qua stappen denk ik de stappen welke ik hierboven in eerder bericht heb opgenomen
grt, Sigi
Dat is een aanname 😉 Het is ook goed om te verifiëren of het daadwerkelijk zo is. Al geregeld meegemaakt dat we wat anders bedoelde....
Zoals ik in mijn vorige antwoorden al zei ik heb alles geprobeerd
Je geeft aan dat het niet werkt en alles hebt geprobeerd, Wij willen je graag helpen, maar zou je de doorlopen stappen kunnen beschrijven etc. Dan kan men je gerichter helpen als je dat wenst.
Waar het misgaat kan op dit moment van alles zijn. En is nu gokken waar het mis kan gaan.
Wrelke versie MacOS?
Welke Firmware versie camera?
Play Memories versie op je Mac?
Heb je een firewall aan staan op je mac?
Welke stappen doorloop?
Krijg je een melding? Zo ja welke melding krijg je?
Heb je mogelijkheid om op ander apparaat te testen. Bijvoorbeeld andere computer…
Des ter meer informatie je geeft des beter kan men je voorzien van tips.
Bedankt voor je mee denken.
Bedankt voor je mee denken.