annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

App voor beeld op via Mobiel?

profile.country.NL.title
zuyderduynhans
Nieuw

App voor beeld op via Mobiel?

Hallo,

 

Ik heb een Sony A7 ( de 1e versie ) en wil met een hoog statief gaan werken. Nu heb ik hiervoor het beeld van de camera nodig op mijn mobiel. Natuurlijk is hier de smart Remote app voor. Ook kan je hiermee de instellingen wijzigen. Ideaal zou je zeggen. 

 

Echter wil ik bewegende objecten vastleggen dus wil ik de continue modus gebruiken. Helaas ondersteunt de A7 dit niet in de app. Dus als ik de smart Remote gebruik en mijn draadloze afstandsbediening kan ik maar 1 foto per keer maken. Toch heb ik wel het beeld van de mobiel nodig maar dan de continue instelling van de Camera.

 

Is er dus naast de Smart Remote App een mogelijkheid om toch het beeld wat de camera ziet op je iPhone te krijgen maar dat hetgeen je op de camera instelt behouden blijft?

 

Ik hoop dat jullie het nog snappen :-).

 

Bedankt en gr Hans

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@zuyderduynhans 

 

Welkom op de community!

 

Bedoel je dat je continue AutoFocus wil en dan foto's nemen of bedoel je met continue de film functie of "burst"?

(je opmerking; bewegende objecten vastleggen)

 

hoor het graag,

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
zuyderduynhans
Nieuw

Hoi.

 

ik bedoel continue foto’s maken. Dus 6 foto’s achter elkaar laat maar zeggen :-).

 

Bedankt en Gr Hans

profile.country.NL.title
harmnld
Bijdrager

Via een laaaaange USB-kabel kan het met de laptop via de Remote-app van "Imageing Edge" op een laptop. Moet je wel de lange USB-kabel zien te vinden....

 

Maar, corrigeer me als ik het mis heb, weliswaar niet draadloos, maar wel bruikbaar volgens mij.

Met vriendelijke groeten
Harm van Beek
profile.country.NL.title
zuyderduynhans
Nieuw

Hallo,

 

Inmiddels heb ik het hoogstatief binnen. Inderdaad zoals ik dacht. Het werkt perfect met de Remote app maar zoals gezegd kan ik hierbij geen continue opname maken. Met de bijgekochte afstandsbediening lukt dit wel maar dan alleen als de Remote app niet geactiveerd is.

 

Nu dacht ik. Ik kan natuurlijk ook middels de app alles instellen en dan de app uitschakelen. Alleen zie ik nog geen mogelijkheid hoe je via de IPhone de Remote app kan uitschakelen. Dit moet op de camera zelf. Is er een mogelijkheid dit toch via de mobiel te doen?

 

Bedankt en gr Hans