annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony weigert cashback te honoreren!

Indranie
Ontdekker

Sony weigert cashback te honoreren!

Op 21 januari 2017 heb ik meegedaan aan een €100 cashback-actie voor de Xperia Compact X telefoon. Ter bevestiging een mail gekregen met registratienummer: 2964. In de mail werd beloofd binnen 7 werkdagen uitsluitsel te geven of de cashback gehonoreerd kon worden. Dat zou dus vóór 31 januari moeten hebben geschiedt.

 

Op 2 MAART (ruim een maand later!) kreeg ik bericht van Sony dat mijn registratie onvolledig was en of ik de gevraagde documenten opnieuw kon toezenden. In deze mail van 2 maart werd tevens doodleuk vermeld dat de ontbrekende gegevens wel vóór 19 FEBRUARI binnen moesten zijn.

 

Wegens privéredenen heb ik tot 10 april niet kunnen reageren met mijn klacht en nu ben ik volgens Sony te laat en kunnen zij niets meer voor mij betekenen.

 

Ik vind dit zeer nalatig van Sony die mij al veel eerder hadden moeten berichten dat er iets niet in de haak was met mijn cashback-registratie. Ik heb nu al meerdere malen mijn verhaal uitgelegd in de mail naar Consumer care (Mark) maar wordt telkens verteld dat IK te laat ben en ''sorry voor onze foutieve mail''.

 

Ik ben op z'n zachtst gezegd woedend en voel mij bedrogen en in de steek gelaten door Sony. Ik ben een hele trouwe klant die van de Xperia Arc, naar de Xperia S, Z1, Z3 en nu de Xperia X Compact is gegaan en ik was altijd tevreden over het merk. Dat ik nu als een hond achter mijn beloofde cashback aan moet lopen vind ik echt geen stijl.

 

Ik verneem graag iets van iemand die hier wel iets aan kan doen!

 

Indranie.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Volgens mij gaat hier alles fout, je bezit een regirstratienummer, datum van versturen ligt na de uiterste reactie datum.

 

Mogelijk kan @JBELD6 iets voor je betekenen.

 

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het is helaas wel handiger om contact op te nemen met Sony Mobile. Xperia acties worden niet door Sony Electronics afgehandeld. 

Indranie
Ontdekker

Dank voor de reacties.

 

Vandaag contact opgenomen met Sony Mobile helpdesk en gesproken met ene Jasper. Die zou de case intern doorzetten waarna hij spoedig zou worden besproken en wij binnen een week gecontacteerd zouden worden door iemand van de serviceafdeling.

 

Wij wachten nu de reactie af want via de email kwamen wij met dhr. Mark helaas niet verder want die weigerde ons gewoon te helpen.

 

Indranie.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Nee dat laatste is niet heel gek. Sony Mobile is een ander bedrijf, dus de verkeerde klantenservice inlichten is zo effectief als het klinkt. 

Indranie
Ontdekker

Dhr. Mark is van sonymobile@consumercare.info maar die laat ons gewoon keihard in de kou staan. Geen enkele coulance of medewerking vanuit Sony Mobile voor de trouwe klant. Heel naar dit.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ah ik had niet begrepen dat je al contact had met Sony Mobile. 

 

Wel er is hier weinig wat we kunnen doen voor je. Je zit op het forum voor Electronics...