annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony NL contact formulier werkt niet

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
fristi
Bezoeker

Sony NL contact formulier werkt niet

Hallo,

Ik probeer al enkele dagen contact op te nemen met de verkoop dienst van Sony NL met het formulier op de volgende pagina:

http://www.sony.nl/section/service-en-ondersteuning-help

Maar ik krijg steeds de volgende Error:

Sending failed; nested exception is: javax.mail.MessagingException:  Could not connect to SMTP host: 43.194.30.22, port: 25; nested exception  is: java.net.ConnectException: Connection timed out: connect

Ik heb al verschillende browsers en PC`s geprobeerd en telkens hetzelfde probleem..

Kan iemand mij verder helpen?   Ik ben in het buitenland dus telefonisch contact is een beetje te duur :slight_smile:

alvast bedankt :slight_smile:

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste fristi,

Zoals inmiddels overlegd zal contact met u worden opgenomen door een medewerker van de Sony Online shop.

Tevens heb ik begrepen dat de door u gemelde webmailproblemen onderzocht zijn en inmiddels opgelost.

Het Sony Online shop webmailformulier moet nu voor u ook op normale wijze toegankelijk zijn.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr fristi,

Welkom op het Sony Forum.

Bedankt voor uw melding.

Ons is geen probleem met de communicatie routing naar de Sony On line shop bekend

N.a.v. uw bemerkingen en details is inmiddels navraag gedaan.

Ik verwacht u daar morgen nader over te kunnen berichten.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_BE.title
fristi
Bezoeker

Beste Hans,

hartelijk dank voor uw snelle ractie :slight_smile:

Ik kijk uit naar een mogelijke oplossing!

PS: zeg maar fristi :wink:

profile.country.nl_BE.title
fristi
Bezoeker

Beste Hans_Klis,

Beschikt u misschien al over nieuwe informatie in verband met dit probleem?

Misschien bestaat er een 3de mogelijkheid om the klanten/verkoopdienst te contacteren?

Vriendelijke groeten

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste fristi,

het is nog niet duidelijk wat er aan de hand is.

Er zijn geen meldingen van storingen, het e-mail formulier lijkt normaal te werken.

De Online shop zal u contacten, er wordt een voorbericht naar u gestuurd binnen 10 min.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste fristi,

Zoals inmiddels overlegd zal contact met u worden opgenomen door een medewerker van de Sony Online shop.

Tevens heb ik begrepen dat de door u gemelde webmailproblemen onderzocht zijn en inmiddels opgelost.

Het Sony Online shop webmailformulier moet nu voor u ook op normale wijze toegankelijk zijn.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_BE.title
fristi
Bezoeker

Beste Hans_Klis,

hartelijk bedankt voor uw snelle acties!

Sinds mijn gegevens zijn doorgestuurd naar de webshop mede werkers ga ik het on-line formulier niet uit testen..  Anders ga ik teveel spam berichten sturen :wink:

Hopelijk hoor ik vandaag nog iets van de webshop.

Nogmaals hartelijk dank voor uw perfecte support!

Vriendelijke groeten,

fristi

profile.country.NL.title
towilds
Ontdekker

Heb hetzelfde probleem en ben ook in het buitenland. Erg vreemd en vervelend. U kunt wel roepen dat er niets aan de hand is maar ik krijg toch echt de volgende foutmelding:

Sending failed; nested exception is: javax.mail.MessagingException: Could not connect to SMTP host: 43.194.30.22, port: 25; nested exception is: java.net.ConnectException: Connection timed out: connect