Deel jouw ervaring!
Ik heb mij half september aangemeld bij Sony omdat ik een nieuwe camera en lenzen had gekocht. Nadat ik mijn materiaal had toegevoegd werd ik uit mijn sessie gesmeten. Terug aanmelden lukte niet meer.
Via omwegen de Sony helpdesk gecontacteerd. Zij konden mijn account niet vinden. Zat volgens hen bij Playstation. Die gecontacteerd en zij konden mijn account niet vinden. Doorgestuurd naar Engeland. Daar vonden ze mijn account (waarschijnlijk) maar ze konden niets doen. Moest een filmpje opsturen met hoe ik aanlogde. Ze zouden dat naar hun gespecialiseerde helpdesk sturen. Al een paar weken geleden en nog steeds geen antwoord.
Had vandaag het briljante idee om het eens op een Windows PC te doen. En... het lukte. Nu snel mijn cashback regelen. Maar helaas, aankopen van september komen niet in aanmerking.
Heb dus eigenlijk 2 Sony camera's gekocht. Mijn eerste en tevens mijn laatste. Service en ondersteuning zijn dus echt minimaal. Helaas zal ik dus op deze post niet kunnen antwoorden. Ik kan niet iedere keer iemand met een Windows PC lastig vallen.
Als je dit antwoord ooit leest, het kan zijn dat het een beveiligings instelling is op het aparaat waar je probeerde de camera te registreren.
73's
Had ik hier maar eerder geklaagd. Het is mij nu wel gelukt om me aan te melden. Hier niets veranderd, enkel een nieuwere versie van Firefox. Misschien was dat het?
Kan nu eindelijk beginnen met de Welkom bij Alpha cashback te krijgen. Zijn in eerste instantie afgewezen omdat ik per ongeluk mijn account in een ander land heb aangemaakt dan ik mijn aankoop heb gedaan.
Mijn saga bij Sony wordt vervolgd. Hopelijk lost dit bericht ook dat probleem op zonder tussenkomst.
In het geval van problemen wordt er meestal geadviseerd om het ook via een andere browser te proberen.
73's