annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

online kopen bij sony

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
avivitlangen
Bezoeker

online kopen bij sony

Dit heb ik echt nog nooit meegemaakt.

Ik wil gewoon simpel een kaartupdate cd-rom van de NV-U93T kopen. Dus ik kijk op de pagina, staat er exclusief verkrijgbaar bij Sony Online. hmm, ok, ik dacht dat ik al bij sony online zat. Maar verder dan dit kom ik ook echt niet. Maakt niet uit waar ik op klik, zoek of wat dan ook. ik wil weten waar ik die update kan kopen en hoeveel het kost!! Ik raak hier ontzettend gefrusteerd van, zeker voor zo iets simpels!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Tags (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste avivitlangen,


U wilt een update kopen voor een navigatie systeem zie ik.

Ik weet dat Sony is gestopt met het ondersteunen van Navigatie systemen, dit kunt u lezen op de volgende link:

http://support.sony-europe.com/eve/hotnews/hotnews.aspx?site=odw_nl_NL&f=phaseout


daar staat tevens het volgende;

Na 31 maart 2011:

Er zullen geen nieuwe kaartupdates beschikbaar zijn voor nav-u-producten en u kunt de services voor flitspaalinformatie en TMC niet meer activeren. U kunt uw nav-u - product echter nog zo lang als u wilt blijven gebruiken en alle kaartgegevens of andere soorten informatie die op uw apparaat en/of PC zijn opgeslagen, blijven onaangetast.

Alle diensten op het gebied van klantenservice en reparatie blijven gewoon beschikbaar via de vertrouwde, lokale Sony- vestigingen.


Dus helaas is het niet meer mogelijk om het te updaten.

Greetz,

Ghost

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste avivitlangen,


U wilt een update kopen voor een navigatie systeem zie ik.

Ik weet dat Sony is gestopt met het ondersteunen van Navigatie systemen, dit kunt u lezen op de volgende link:

http://support.sony-europe.com/eve/hotnews/hotnews.aspx?site=odw_nl_NL&f=phaseout


daar staat tevens het volgende;

Na 31 maart 2011:

Er zullen geen nieuwe kaartupdates beschikbaar zijn voor nav-u-producten en u kunt de services voor flitspaalinformatie en TMC niet meer activeren. U kunt uw nav-u - product echter nog zo lang als u wilt blijven gebruiken en alle kaartgegevens of andere soorten informatie die op uw apparaat en/of PC zijn opgeslagen, blijven onaangetast.

Alle diensten op het gebied van klantenservice en reparatie blijven gewoon beschikbaar via de vertrouwde, lokale Sony- vestigingen.


Dus helaas is het niet meer mogelijk om het te updaten.

Greetz,

Ghost

profile.country.nl_NL.title
avivitlangen
Bezoeker

Dat klopt dat had ik inderdaad ook gelezen.

Maar er staat ook dat de kaartgegevens op de website te koop blijven. Dus dacht ik dat het ik het wel gewoon kon vinden.

op de volgende website staat ook dat het te koop is in de online winkel. Maar kan het dus nergens aanklikken/vinden etc.

http://www.sony.nl/product/ica-software---navigation-maps/nvd-u13e

Daarom begrijp ik er dus ook helemaal niets van.  Overigens kan ik ook voor andere artikelen geen prijzen vinden, het in een winkelmandje stoppen etc.

Avivit