annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KLACHT!! Mbt verzending laptop

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Bartdenh
Bezoeker

KLACHT!! Mbt verzending laptop

Beste Sony,

Ik ben zeer ontevreden over de versturing van mijn laptop door jullie. Vorige week donderdag was hij al klaar, maar toch werd hij pas op maandag verstuurd aan mij. Uiteraard verwacht ik hem dan dus dinsdag te ontvangen, maar niets is minder waar.

Gisteravond pas de factuur ontvangen, en vannacht de traceercode van DPD, deze code was fout en ik heb net te horen gekregen dat hierdoor mijn laptop pas morgen wordt bezorgd 'als ik geluk heb'. Het kan ook nog vrijdag worden...

Dankzij dit geintje heb ik nu een groot probleem mbt mijn presentatie op school morgen. Ik ging er vanuit op dinsdag al mijn laptop in huis te hebben gehad, en nu wordt het donderdag of zelfs vrijdag.

Ik wens hier compensatie voor te krijgen, want dit is niet wat er in de e-mails is aangekondigd door jullie. Ik reken erop dat jullie e-mails naar waarheid zijn, maar blijkbaar is dit niet het geval waardoor ik nu dus een probleem op school ga krijgen.

Graag ontvang ik een voorstel voor compensatie.

Mvg Bart

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Bart,

Het is te begrijpen dat dit vervelend is, maar dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers elkaar te laten helpen en adviseren. Wanneer u direct met Sony wilt communiceren over deze klacht, raad ik u aan contact op te nemen met Sony support. Ik zal de website met de contactgegevens bijvoegen.

http://support.sony-europe.com/contacts/index.aspx?site=odw_nl_NL

Ik hoop dat u hier verder mee kunt.

Groet,

-Tycho-

Forum moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Bart,

Het is te begrijpen dat dit vervelend is, maar dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers elkaar te laten helpen en adviseren. Wanneer u direct met Sony wilt communiceren over deze klacht, raad ik u aan contact op te nemen met Sony support. Ik zal de website met de contactgegevens bijvoegen.

http://support.sony-europe.com/contacts/index.aspx?site=odw_nl_NL

Ik hoop dat u hier verder mee kunt.

Groet,

-Tycho-

Forum moderator