annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

Zijn er nog leden die 6 weken geleden een Full HD Handycam hebben gekocht en de vereiste documenten naar het PrimoPost adres hebben verstuurd maar het bedrag niet krijgen terug gestord?

Is er een mail-adres waar je met Sony hierover kunt mailen?

Vinden jullie ook niet dat Sony beter direct de korting zou uitbetalen i.p.v. klant onvriendelijke formules te gebruiken :smileydevil:?

Wat is jullie ervaring?

Groeten

Chris

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.nl_NL.title
Een_FM
Bezoeker

Hai Chris,

Via het forum over je cashback thread wil ik je iets vragen over je CX305.

Ik wil er één gaan kopen voor het filmen van hockeywedstrijden, vanwege de groothoeklens. Maar iemand vertelde me dat het beeld vervormd.

Kan jij me vertellen of dat zo is? Trekken de lijnen krom?

En werkt groothoek ook nog goed al je 12 x inzoomt?

Het gaat mij alleen om film, niet om foto's....

Bedankt voor je tijd en aandacht.

FM

profile.country.nl_NL.title
pager11
Bezoeker

hallo ik heb een 3Dspeler gekocht,ik zou van sony 20 euro retour krijgen?? wie weet hoe of dat werkt?? gr john.

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Mijn buurman heeft een aantal weken een HD handycam gekocht. Hij vertelde mij dat hij 50,- korting kreeg van Sony.

Daarop heb ik hetzelfde model gekocht bij T-online.nl en ik heb betaalt via Ideal.

Hierna heb ik de papieren van Sony ingevuld om de korting te krijgen.

Omdat ik na 2 weken nog niets gehoord had heb ik maar eens gebeld.

Ja, ze hebben mijn aanvraag ontvangen, maar ik krijg geen korting omdat het apparaat uit Duitsland komt.

Zij zouden alsnog een mailtje sturen om dit toe te lichten.

Uit de mail de volgende toelichting van Sony:

- Het land van aankoop is een ander land dan waar u woonachtig bent
- De actie is niet geldig in het land van aanvraag

Wat is dat voor rare manier van doen? Ik heb het bij een .NL bedrijf gekocht en via IDEAL betaalt. Hoe Nederlands moet dit zijn? Moet het pakje in Nederland op de post zijn gegaan? Geldt deze actie eigenlijk wel voor Nederland?

Krijgt er eigenlijk iemand wel korting?

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

  Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Inmiddels 3 weken verder. Het 'escaleren' heeft tot op heden nog geen enkele reactie veroorzaakt.

Is iedereen hierover aan het vergaderen of heeft Sony belangrijker dingen te doen dan een reactie te geven aan een klant?

profile.country.nl_NL.title
Floris
Nieuw

Ik heb begin november 2011 een Full HD 3D handycam HDR-TD10 gekocht en Sony beloofde 100,= retour.

Ik heb alle benodigde papieren opgestuurd en eind januari 2012 nog geen euro ontvangen.

Hierop gebeld en men beloofde binnen 3 weken de 100,= euro over te maken.

begin maart 2012 wederom gebeld en men wist te vertellen dat het binnen enkele weken overgemaakt

gaat worden en de dame die ik aan de telefoon had vertelde mij geduld te hebben.

Ik heb de website WWW.Sony.nl bezocht en diverse forums gelezen en ik zie dat ik niet de enige ben

die aan het lijntje gehouden wordt !!!!

Ik heb al jaren een sony DCR-TRV240E PAL Digital 8 en altijd naar tevredenheid en deze werkt nog steeds,

dat is ook de reden dat mijn volgende camera een Sony werd en nog eens 100,= terug krijg......

Helaas lees ik op de website van Sony dat vele lotgenoten die ook na vele keren contact opgenomen te hebben met Sony uiteindelijk hun geld hebben teruggekregen.

Ik vindt dit heel vervelend en of mijn volgende foto/videocamera een Sony wordt ?????

Floris

profile.country.nl_NL.title
Floris
Nieuw

deel 2.

Ik heb reeds geprobeerd te bellen op 7 maart en diverse keren het verkeerde nummer doorgekregen van een medewerker van Sony. Ik heb zelfs een telefoonnummer gekregen van een Sony medewerker naar Frankrijk maar helaas weer niet goed. Uiteindelijk een ander nummer gekregen en deze medewerkster wist te vertellen helemaal geen gegevens binnen te hebben gehad terwijl een eerdere medewerkster wel wist te vertellen de gegevens binnen te hebben gehad ?? Tevens geen antwoord gehad op een eerder gestuurd mail naar dit adres ook geen reactie!!! Kan geen namen noemen ivm privacy medewerkers wel telefoonnummers die ik gebeld heb,020-3469524, 020-6581888, 0900-28722768, Frankrijk,0080027000009. Men gaat terugbellen. Ik denk dat de consumentenbond hier wel raad mee weet of in het ergste geval het programma Radar.  Hoop nu echt een positief antwoord te mogen ontvangen en daarbij de 100,= euro.

Wordt vervolgd.

Floris. 

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Bedankt voor uw bericht op het forum van Sony.

Om uw vraag zo snel mogelijk en correct te beantwoorden, heeft een van de experts op het forum uw bericht geëscaleerd aan ons team van de technische ondersteuning. Zij geven de benodigde informatie zo snel mogelijk door aan deze expert.

Een van de experts op het forum laat u zo spoedig mogelijk het antwoord op uw vraag weten.

Met vriendelijke groet,

Het team van Sony

profile.country.NL.title
DSxp-tv
Lid

Er wordt wat 'afgeescaleerd'. Dit gaat zeker naar de zolderkamer in een doos die nooit meer open gaat. Ik wacht al 2 maanden op resultaat van het 'escaleren'.

Als het bij Sony allemaal zo traag gaat, is het geen wonder dat ze verlies draaien. Misschien een voorstel: gooi de helft van de mensen eruit dan blijft er minder bureaucratie over. Er hoeft dan ook niet zoveel vergadert te worden over 'escalaties'.

profile.country.nl_NL.title
Floris
Nieuw

Deel 3.

Na twee keer een e-mail te hebben gestuurd reageerd Sony,

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht over de Sony actie.


Tot op heden hebben wij uw postinzending (nog) niet mogen ontvangen.

Wij willen u vriendelijk verzoeken ons per mail de kopieën te sturen van de door u opgestuurde documenten, zodat wij uw aanvraag alsnog in behandeling kunnen nemen.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Jurgen
Het Sony BeNeLux actie team
.

Heb dus allang alles opgestuurd en zelfs een telefonische bevestiging ontvangen !!!

Nu moet ik dus de de hele boel opnieuw insturen en dat is een probleem daar ik de streepjescode van de  verpakking al opgestuurd heb en die heb ik dus niet meer.Conclusie, ik ga nooit meer af op een aanbieding van Sony wat ze ook beloven en die 100,= euro?????

Floris