annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Cash back Sony Full HD Handycam wordt niet uitbetaald?

Zijn er nog leden die 6 weken geleden een Full HD Handycam hebben gekocht en de vereiste documenten naar het PrimoPost adres hebben verstuurd maar het bedrag niet krijgen terug gestord?

Is er een mail-adres waar je met Sony hierover kunt mailen?

Vinden jullie ook niet dat Sony beter direct de korting zou uitbetalen i.p.v. klant onvriendelijke formules te gebruiken :smileydevil:?

Wat is jullie ervaring?

Groeten

Chris

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Maxmeilof
Bezoeker

Positief nieuws, klacht en emailcontact hebben vruchten afgeworpen!

Heb vandaag het geld retour gekregen met een telefonische overboeking en vernomen van een collega die op mijn aanraden ook een camcorder incl. actie had gekocht, dat ook zij het geld vandaag binnen hebben gekregen.

Ik hoop dat iedereen op dit forum zijn geld retour heeft gekregen, zoniet dat het heel snel mag komen.

Denk dat Sony nu wel begrepen heeft dat ze adequaat moeten handelen! En dat hebben ze dan blijkbaar in mijn geval ook gedaan.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

97 ANTWOORDEN 97
profile.country.nl_NL.title
Maxmeilof
Bezoeker

Chris,

Je hebt helemaal gelijk, schandalige gang van zaken, ik heb hetzelfde probleem, nog steeds geen geld terug.

Sony gebeld 0297 230320 (infonummer op het actieformulier), krijg je mevr Levina, die je verteld dat het inderdaad schandalig is, je gegevens noteert en zegt dat je nog maar enkele weken geduld moet hebben. Als je vervolgens de voorwaarden en strikte data van Sony leest op het actieformulier, voel je je toch wel bedondert, Sony neemt het zelf blijkbaar niet zo nauw met de voorwaarden en data. Als je goed op de site zoekt van Sony vindt je bij garantie/ondersteuning de mogelijkheid om een contactformulier in te vullen, dat heb ik dus gedaan en een klacht ingediend.

Als ik binnen 1 week geen geld retour heb of een deugdelijke reactie van Sony, dien ik een klacht in bij de consumentenbond, e.e.a. lijkt op misleiding/consumentenbedrog.

Groeten,

Max

profile.country.nl_BE.title
cdw2000
Bezoeker

Max,

Ik dacht echt dat ik alleen was ....

Eerlijk ik had nooit gedacht dat Sony zich met dergelijke praktijken zou bezighouden.

Het is ongelooflijk hoe zij zich in mijn ogen hebben verlaagd.

Ik dien onmiddellijk een klacht in bij de consumentenbond en speel dit ook door naar economische zaken.

Ze moeten stoppen met de gewone burger om de tuin te leiden.

Ik voel mij echt bedrogen!!!

En ze blijven maar acties voeren ... DIT MOET STOPPEN!!!

Bij mij is het al meer als zes weken dat ze de terugbetaling NIET hebben gedaan.

Ik kan niet begrijpen dat er nog mensen op deze manier worden belaserd.

Aan allen die zich door deze reklame bedrogen voelen vraag ik om klacht bij economische zaken neer te leggen!!!!!!

Wees eens eerlijk ... wat doen ze met ons???

Het is ongelooflijk maar in heel mijn familie komt GEEN ENKEL SONY TOESTEL NOG IN HUIS!!!!!!!!!!

Er zijn genoeg alternatieven!!!!!!

Groeten,

Chris

profile.country.NL.title
Rinus747
Nieuw

Ik ken het probleem en ben er van genezen

De eerste de beste verkoper die bij mij nog over cash back regelingen begint geef ik twee opties

1) Of ik loop nu onmidellijk de zaak uit

2) Of u geeft me cash en dan mag u in ruil daarvoor de barcode-stickertjes-ofwatdanook uit mijn doosje knippen en zien dat u er ooit zelf geld voor krijgt.

Ik ga niemand meer echt geld geven in ruil voor de belofte dat ik het terug krijg.....logisch toch.....want dat is wat u doet: U geeft geld, en neemt een barcode stickertje en een mondelinge belofte aan als onderpand. Dat is geen gebalanceerde zakelijke handeling!

Weten jullie wat de oorzaak is van deze "cash back regelingen"?: Dat winkeliers hun fabrikanten EN klanten bedrogen door het verschil in eigen zak te steken!

Message was edited by: Rinus747

profile.country.nl_NL.title
I_Gallenkamp
Bezoeker

Je denkt: moet dat nou net bij mij mis gaan? Ik ben vast de enige. Laat ik niet te ongeduldig doen, ik wacht nog even ...

Ook ik heb al ruim een maand geleden een camera gekocht, de documenten opgestuurd en nog niets op de bankrekening teruggevonden. Heb het telefoonnummer op het formulier gebeld maar daar zijn steeds alle medewerkers in gesprek. Gelukkig meldt het bandje ook een e-mailadres: sony@primapost.nl dus daar maar een berichtje naar gestuurd met kopieën erbij.

Het was even zoeken op de Sony-site maar je kan je kan hier: http://support.sony-europe.com/contacts/email/email.aspx?site=odw_nl_NL een schriftelijke reactie versturen. (zonder bijlagen)

Nu maar weer rustig afwachten.

Igor

profile.country.nl_NL.title
Maxmeilof
Bezoeker

Ik heb naar aanleiding van mijn verhaal op dit forum een privemail gehad van dhr Hans Klis Sony medewerker,

Dat het hem spijt dat ik deze ervaring heb met de actie en dat ook voor Sony de situatie ongewenst is en hij graag e.e.a. uit wil zoeken, of hij de gegevens nogmaals kan krijgen.

Ik heb de gegevens nogmaals gestuurd, nadat ik ook al 2 eerdere klachten per email heb verstuurd, uiteraard in de hoop iets te horen of te zien, maar als ik dit zo allemaal weer lees op het forum, dan heb ik daar een hard hoofd in.

Ik wacht het nog 3 dagen af, als ik dan niets gehoord heb, ga ik over tot het benaderen van alle mogelijke media en de consumentenbond.

Als ik tot deze actie overga, zal ik een emailadres aanmaken, waar alle gedupeerden hun gegevens kwijt kunnen, zodat we met z'n allen sterk staan en voor de media interessant zijn voor een verhaal of uitzending.

profile.country.nl_NL.title
Maxmeilof
Bezoeker

Ik heb ons gezamelijke probleem inmiddels ook op het TROS RADAR forum geplaatst, Sony is niet erg commercieel bezig, om dit zo uit de hand te laten lopen.

Ik kreeg de telefonische mededeling dat het zo lang duurde door het overweldigende succes van de actie, denk dat dit succes inmiddels in schril contrast staat met de schade die Sony oploopt door deze waardeloze afhandeling! 

profile.country.nl_BE.title
e-evenepoel
Bezoeker

op 3 december camcorder gekocht, paar dagen nadien de bon op gestuurd met de nodige documenten. nog steeds niks ontvangen. heb klacht ingediend en gedreigd met de consumentenbond en media.. schandalige praktijken..

Emmanuel

profile.country.nl_NL.title
Maxmeilof
Bezoeker

Positief nieuws, klacht en emailcontact hebben vruchten afgeworpen!

Heb vandaag het geld retour gekregen met een telefonische overboeking en vernomen van een collega die op mijn aanraden ook een camcorder incl. actie had gekocht, dat ook zij het geld vandaag binnen hebben gekregen.

Ik hoop dat iedereen op dit forum zijn geld retour heeft gekregen, zoniet dat het heel snel mag komen.

Denk dat Sony nu wel begrepen heeft dat ze adequaat moeten handelen! En dat hebben ze dan blijkbaar in mijn geval ook gedaan.

profile.country.nl_NL.title
6721cp8
Nieuw

Ik heb 11 december een HDR-XR155E camcorder gekocht en de gegevens direct opgestuurd. Nog niets op mijn rekening ontvangen. Ben blijkbaar niet de enige.

Jan

Nu, 26 jan. bericht ontvangen en het geld staat inmiddels op mijn rekening.

Message was edited by: 6721cp8