annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wifi en bekabelde LAN werken niet tegelijkertijd

OPGELOST
runijla56
Ontdekker

Wifi en bekabelde LAN werken niet tegelijkertijd

Toestel KD-49X8307C. Bij aanschaf wifi en bekabelde LAN via modem Ubee EVW3200.  Nu een TP-Link AC1200 router gekoppeld aan moden. Wifi en bekabelde LAN tegelijkertijd niet mogelijk. Stel ik wifi in dan gaat de bekabelde LAN naar "niet verbonden". Stel ik de bekabelde LAN in dan gaat wifi naar "niet verbonden". Oplossing?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het is de juiste gedacht om de X8307c bedraad aan je thuisnetwerk te koppelen.

 

Als je telefoon verbonden is met het WiFi thuisnetwerk en de X8307c verbonden is met het bedraade thuisnetwerk, kunnen beide via het thuisnetwerk verbonden worden. Probeer maar eens de gratis Sony applicatie "TV SideView".

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Toestellen kunnen inderdaad gewoon met elkaar praten. 

Jouw bekabelde verbinding, bestaat nog steeds binnen je eigen netwerk. Net als apparaten die via WiFi verbonden zijn. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bij geen enkel toestel of apparaat is het mogelijk om tegelijk een bedrade LAN als  met WiFi een verbinding te maken via het huisnetwerk.

Waarom zou je dit willen om tegelijk 2 netwerk verbinding contact te hebben met je huisnetwerk?

De snelheid wordt echt niet verdubbeld.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
runijla56
Ontdekker

Beste ....

 

Mijn gedachte hier achter was een betere verbinding met een vaste aansluiting en de wifi voor het gebruik met mijn smarttelefoon.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het is de juiste gedacht om de X8307c bedraad aan je thuisnetwerk te koppelen.

 

Als je telefoon verbonden is met het WiFi thuisnetwerk en de X8307c verbonden is met het bedraade thuisnetwerk, kunnen beide via het thuisnetwerk verbonden worden. Probeer maar eens de gratis Sony applicatie "TV SideView".

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Toestellen kunnen inderdaad gewoon met elkaar praten. 

Jouw bekabelde verbinding, bestaat nog steeds binnen je eigen netwerk. Net als apparaten die via WiFi verbonden zijn.