annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Streamen naar Bravia KDL-42W705B ---- HELP!

flyingjess
Ontdekker

Streamen naar Bravia KDL-42W705B ---- HELP!

Hallo,

Zelf kan ik hierover in de gebruikshandleiding niks vinden, dus hopelijk kunnen jullie mij in de goede richting wijzen.

 

Onlangs heb ik een Bravia KDL-42W705B gekocht en aangesloten op mijn thuis netwerk en sateliettuner.

Op een gegeven moment zat mijn zoontje van vijf met de iPad te spelen en opeens kregen we zijn youtube-filmpjes op de tv te zien. Stomverbaasd probeerde ik het met een andere iPad en mijn iMac en dit werkte ook perfect. (Popcorntime)

 

Een dag later probeerde ik het weer, maar helaas werkte het niet meer.

Hoe heet deze functie en hoe stel ik hem in?

 

Bij voorbaat dank,

FlyingJess

13 ANTWOORDEN 13
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Mogelijk. 

 

Wat start er op je TV op als je BRAVIA aanvinkt? Moet toch een applicatie opstarten. 
Wellicht dat de browser opstart? 

flyingjess
Ontdekker

Net als bij het opstarten van Youtube op een tablet krijg ik eerst de 5-6 verticale streepjes in de rechter bovenhoek van de tv te zien en vervolgens wordt mijn film/serie afgspeeld.

Ik weet niet of er een mogelijkheid is om te zien wat voor "app" er dan draait op de tv.

in de manual kan ik niks terugvinden over de betekenis van de verticale streepjes in de rechter bovenhoek.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wordt er gebruik gemaakt van de Chromecast HDMI stick in de W705b o.i.d.

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Casten is al mogelijk naar een aantal applicaties naar de modellen van 2013 en 2014. 
Alleen vind ik het bijzonder dat het werkt met popcorntime, want daar zit voor zover ik weet geen app op de BRAVIA voor...