annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix issue Sony KDL-47W807A

jvnijnanten
Ontdekker

Netflix issue Sony KDL-47W807A

Allereerst wil ik graag zeggen dat ik deze TV (Sony KDL-47W807A) nu zo'n anderhalf jaar heb en ik vind hem helemaal fantastisch, nooit een probleem mee gehad en super beeld.

 

Maar sinds deze week heb ik een Netflix abonnement en de Netflix app op deze TV klapt er regelmatig (50% van de keren dat ik een serie/film wil starten) uit na ongeveer 3-4 seconden afspelen. Ik moet dan de Netflix app opnieuw starten en de 2e keer lukt het meestal wel. Erg vreemd en super irritant en ik ben dus ook benieuwd of hier een oplossing voor is. Ik heb al de internetcontent vernieuwd, de fabrieksinstellingen van de TV gereset en de modem/router uit/aan gezet, maar dat helpt allemaal niets. Ik weet ook zeker dat dit aan de TV ligt, want de Netflix app op mijn PS3 en IPad werken beiden vlekkeloos.

 

Ik heb verder een bekabelde netwerk verbinding met een fixed IP adres en internet werkt verder prima, bv. de YouTube app geeft verder geen problemen.

 

Groet Jaap.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Er zijn over geheel Europa meerdere meldingen over Netflix.

Gelukkig heb je de uitwijk mogelijkheid naar de PS3.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
jvnijnanten
Ontdekker

Inderdaad fijn dat ik ook een PS3 heb, maar dat neemt niet weg dat mijn Smart TV niet naar behoren werkt en dat ik nu dus Netflix niet kan gebruiken zoals ik dat graag zou willen. Ik hoop dat iemand anders hier ook ervaring mee heeft en hopelijk ook een oplossing.

 

Groet Jaap.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heb ergens een mogelijke oplossing, in je Netflix acconut alle apparaten verwijderen en daarna de apparaten opnieuw aanmelden.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
jvnijnanten
Ontdekker

Bedankt voor je antwoord, maar bedoel je dan de optie Afmelden op alle apparaten binnen Account >> Instellingen op de website van Netflix? Zo ja, wat gebeurt er dan precies? Alvast bedankt!

 

Groet Jaap.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je zou eerst de W807a kunnen verwijderen uit je netflix account, om daarna deze weer opnieuw te koppelen.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!