annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Advies KLV-S40A10E

Joeljaco
Nieuw

Advies KLV-S40A10E

Hallo andere Sony-gebruikers. Ik heb een Bravia TV type KLV-S40A10E. Deze is al 8 jaar oud maar doet het nog alsof-ie nieuw is! Sinds kort is mijn provider Telfort (was UPC). Ik neem interactieve TV, internet en vast bellen van hen af. UPC leverde het beeld nog af via de coaxiaalkabel. Telfort gebruikt een netwerkkabel. Ik gebruik een zgn. verbindingsset tussen het modem en de mediabox via het stopcontact. Van daar uit gaat een HDMI-kabel naar de TV. Ik ontving met Telfort ook HD-TV middels een HDMI-kabel. Mijn Sony was een van de eerste toestellen die HD-voorbereid was. Vorige weel viel tijdens een HD-uitzending opeens het beeld weg. Toen ik hem weer aan de praat kreeg ging het geluid hakkelen en verstarde het beeld voordat het beeld wegvalt. Startte ik de volgende weer gewoon op dan herhaalde dat proces zich. Het probleem doet zich niet voor met mijn tweede TV in de slaapkamer (mediaboxen omgeruild). Maar deze TV (kleine Samsung) is een stuk nieuwer! Momenteel kijk ik dus niet meer HD en dan komt de storing niet voor (voorlopig althans). Ik kijk echter toch het liefst HD, alhoewel het kwaliteitsverschil miniem is.

Kan iemand mij helpen met advies of ik dit probleem zelf kan oplossen of dat ik een TV-monteur moet laten komen. Ik was overigens om dit probleem te omzeilen niet van plan een nieuwe TV te kopen. Daar is mijn Sony nog veel te goed voor! Dan kijk ik wel verder alleen analoog!

Bedankt vast!

Johan Jacobs

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Je heb de mediabox al omgeruild met de mediabox van de slaapkmer, ook de HDMI kabel?

Al ben ik bang dat het toestel helaas op zijn eind loopt, een TV-monteur langs laten komen is ook een kostbare oplossing.

 

suc6 ermee,
73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Joeljaco
Nieuw

Ik heb de kabel van de slaapkamer niet omgeruild. Dat komt omdat ik nog een nieuwe kabel had liggen. Die gaf geen verbetering en daarom heb ik niet ook de slaapkamerkabel omgewisseld. Intussen kijk ik "analoog" en ik moet zeggen dat ik een prachtig scherp storingvrij beeld krijg (compliment voor mijn oude Sony) waardoor de behoefte om iets aan die HDMI-aansluiting te doen behoorlijk is afgenomen. Ik ga volgens mij nog wel een paar jaar door met mijn Sony! Wel heel hartelijk bedankt voor je aandacht en suggesties!