annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geen signaal meer op KDL-26EX320

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
jaroets
Bezoeker

geen signaal meer op KDL-26EX320

Ik heb sinds een 3tal weken een  kdl - 26ex320 toestel. na een dag of 3 had ik ineens geen "signaal" meer en na 5 minuten was alles terug in orde. Maar nu krijg ik terug enkel geruis en geen beeld. De kabel is nochtans oke( ik heb hem geprobeerd met een andere tv.

Wie kan me helpen ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Jaroets en allereerst van harte welkom op het Nederlandse Sony forum.

Graag zou ik meer informatie willen ontvangen over het probleem wat u momenteel ondervind met de 26EX320.

Wat belangrijk is om te weten is hoe het signaal binnenkomt.

Maakt u gebruik van analoog of digitale televisie?

In het geval van digitale tv, maakt u gebruik van een Ci+ module of van een losse box welke word aangesloten aan het toestel (settopbox).

Zodra ik antwoord heb ontvangen op bovenstaande vragen komt er meer duidelijkheid in de situatie en kan ik meer gericht meedenken in het vinden naar een oplossing hiervoor.

Het is ook mogelijk contact op te nemen met de Consumer Informatie Centrum van Sony via het volgende telefoonnummer: 020-6581888

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Jaroets en allereerst van harte welkom op het Nederlandse Sony forum.

Graag zou ik meer informatie willen ontvangen over het probleem wat u momenteel ondervind met de 26EX320.

Wat belangrijk is om te weten is hoe het signaal binnenkomt.

Maakt u gebruik van analoog of digitale televisie?

In het geval van digitale tv, maakt u gebruik van een Ci+ module of van een losse box welke word aangesloten aan het toestel (settopbox).

Zodra ik antwoord heb ontvangen op bovenstaande vragen komt er meer duidelijkheid in de situatie en kan ik meer gericht meedenken in het vinden naar een oplossing hiervoor.

Het is ook mogelijk contact op te nemen met de Consumer Informatie Centrum van Sony via het volgende telefoonnummer: 020-6581888

Met vriendelijke groet,

Jolin_K

Sony Medewerker

petervanr
Nieuw

Mijn toestel heeft 4 jaar lang alle signalen ontvangen, zowel analoog als digitaal, maar kan nu voor de digitale signalen kennelijk het nieuwe netwerk- en frequentienr. niet aan, die nu door de fusie tussen Ziggo en UPC gebruikt moeten worden. Analoog lukt wel, maar ook de eerste drie NPO-zenders niet.

Ik verwacht van SONY een oplossing en wel op korte termijn!

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Om eerst met je laatste zin te beginnen:

Jij verwacht dat Sony nu een oplossing moet aanbieden op korte termijn.

Beetje de omgekeerde wereld toch!!!

 

De CI+ Module heeft 4 jaar gewerkt en nu opeens vanaf maart dit jaar nadat Ziggo een nieuwe digitale kanaal indeling heeft ingevoerd opeens niet meer.

Bij wie gaat het verkeerd, bij Ziggo of bij Sony?

Het lijkt mij dat het bij Ziggo vanaf de herindeling niet goed gaat, dat Sony hier 1,2,3 niks aan kan doen.

 

Waarschijnlijk gebruik je een Neotion CI+ Module, verwijder de CI+ Module eens en bekijk de zenders vanaf 925 eens.

Volgens de meeste bericht in de diverse community's werken de Smit en de Quantis CI+ module wel.

 

Advies: een nieuwe Smit 1.3 CI+ module (zonder kaart) heeft bij de meeste de voorkeur.

 

De EX320 toch wel naar de nieuwe digitale indeling laten zoeken?

 

suc6,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!