annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SLT-A58 met HVL-F43AM via adapter ADP-MAA

OPGELOST
profile.country.NL.title
matje01
Lid

SLT-A58 met HVL-F43AM via adapter ADP-MAA

Kan iemand mij vertellen of de camera volledig communiceert met de flitser als ik de adapterschoen gebruik?

Nu past de flitser nl. niet op de camera.

B.v.d. Mat

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Het werkt volledig wat compatibiliteit betreft. Probleem is wel dat je het schoentje blijkbaar niet goed kan vastzetten waardoor je flits soms los komt...met verlies van contact en soms zelfs je flits op de grond! Dat is een veelgehoord probleem blijkbaar...

 

EDIT: ik heb de flitsschoen adapter nu zelf ook, en als je deze normaal aandraait zit deze zeer goed vast! Het kan natuurlijk wel zijn dat de schroefdraad beetje loskomt (heb het nog niet meegemaakt) dus af en toe controleren of deze voldoende aangedraaid is, kan geen kwaad.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

De adapter geeft volwaardig alle signalen door. Het antwoord op je vraag is dus ja 🙂

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Het werkt volledig wat compatibiliteit betreft. Probleem is wel dat je het schoentje blijkbaar niet goed kan vastzetten waardoor je flits soms los komt...met verlies van contact en soms zelfs je flits op de grond! Dat is een veelgehoord probleem blijkbaar...

 

EDIT: ik heb de flitsschoen adapter nu zelf ook, en als je deze normaal aandraait zit deze zeer goed vast! Het kan natuurlijk wel zijn dat de schroefdraad beetje loskomt (heb het nog niet meegemaakt) dus af en toe controleren of deze voldoende aangedraaid is, kan geen kwaad.

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
matje01
Lid

Dank je voor de reactie. Ik heb de adapter inmiddels in huis en ik mag wel zeggen dat die wel goed te monteren is en ook niet los gaat zitten. Verder communiceert de flitser uitstekend met de camera. Top!!:smileyhappy:

profile.country.NL.title
huubcs
Ontdekker

Hallo, werkt de adapter ook met de TTL ?

Alvast bedankt voor de reactie

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

De adapter geeft volwaardig alle signalen door. Het antwoord op je vraag is dus ja 🙂

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
huubcs
Ontdekker

OK. Dank voor je snelle antwoord ...