annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

AF hulplicht uitzetten op Sony A7

OPGELOST
profile.country.NL.title
ad1740
Ontdekker

AF hulplicht uitzetten op Sony A7

Wie weet hoe je op de A7 het AF hulplicht uit kunt zetten? Nu gaat het automatisch aan bij weinig licht en dat wil ik niet. Alle menu's doorgezocht maar niets gevonden :(.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als je camera op Engels staat zoek je naar "AF illuminator"...dit staat onder het tabblad van "camera" als je op de menu knop drukt. (er zijn 7 submenu's onder het grote tabblad van camera). 3e item op het 3e submenu onder "camera".

 

Beter zoeken/kijken 🙂

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Als je camera op Engels staat zoek je naar "AF illuminator"...dit staat onder het tabblad van "camera" als je op de menu knop drukt. (er zijn 7 submenu's onder het grote tabblad van camera). 3e item op het 3e submenu onder "camera".

 

Beter zoeken/kijken 🙂

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
profile.country.NL.title
ad1740
Ontdekker

Bedankt, gevonden. "Beter kijken" is op zich een terechte opmerking, maar dan moet je weten dat ik de menu's wel 5 keer ben doorgelopen om dit te vinden. Sommige mensen klagen over de NEX menu's, maar ik kan niet zeggen dat ik ze van de A7 nou zoveel makkelijker vind. Er zijn ook heel veel opties, het zal wel wennen. Ik heb het er overigens graag voor over, tot nog toe vind ik de A7 een dijk van een camera en dat zeg ik nadat ik vandaag een partijtje groothoeklenzen van Minolta en Olympus heb zitten testen.