annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Email checken op je Tablet - instellingen

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Email checken op je Tablet - instellingen

Post hieronder je werkende email-instellingen voor de verschillende providers in Nederland

21 ANTWOORDEN 21
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Hotmail:

The following should allow you to set up your hotmail account on the Sony tablet..

Go to Settings & click on add an Account.

Type your full Hotmail email address & then enter your password

Then click Manual setup.

On the next screen click on Exchange.

Next to Domain/Name delete what's currently shown and enter your full hotmail email address.

Skip the password line as this should be correct.

Next to Server change to m.hotmail.com

Then below Server option make sure that Use secure connection (SSL) IS selected & that Accept all SSL certificates is NOT selected.

Click Next.

You can change any of the following settings if you wish or simply click next if you want to accept the default ones.

Give your account a shorter name if you wish, then click next.

Then open your email app to view your emails..

(bron: UK sony tablet forum)

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Geacht Forum, en medegebruikers van het Sony tablet.

Eindelijk kon ik kijn e-mail instellingen installeren, met de verandering zoals ik op het internet gevonden heb.

Alleen ik moest bij uitgaande server achter smtp.telfortmail.nl invullen, en poort 25 gebruiken. Inkomende mails kunnen goed binnengehaald worden, alleen uitgaande mails kan hij niet verwerken.

Wie kan helpen?

Ad.

profile.country.BE.title
Tabletfan
Nieuw

Heb dat ergens op het internet gevonden en nadat ik dit had toegepast werkt de uitgaande mail perfect. Hier hetgeen ik heb aangepast :

Bij de uitgaande mail de secure sign in uitvinken, maar niet vergeten de ingevulde username en wachtwoord eronder te verwijderen, want anders zelfs bij het uitvinken zal het niet lukken.

Proberen maar.

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Hallo Tabletfan,

Bedankt voor je antwoord, maar eerst zou ik van je willen weten, of je bij uitgaande mail smtp.(naam v.d.Provider)mai.nl moet noteren, of is de naam van de provider achter smtp. voldoende?

En dan jou suggestie

Laat je dit even weten?

M.v.g. Ad

profile.country.BE.title
Tabletfan
Nieuw

Wel, je moet smpt . weglaten en enkel je provider invullen. Ik ken jou provider niet, maar meestalis dat iets zoals voor uitgaande mail is bijvoorbeeld uit.provider.nl

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

Hallo Tabletfan,

Ik moet bij uitgaande mail normaal smtp. (mijn providernaam).nl invullen, moet ik dan nu bij uitgaande mailinvullen:

uit.(providernaam).nl invullen en geen smtp.meer?

Wil je dit graag ietsjes uitgebreider vertellen s.v.p.

Groetjes Ad

profile.country.BE.title
Tabletfan
Nieuw

Ja, klopt. Je moet smtp gewoon weglaten en enkel uit.provider.nl intikken. Kijk echter ook eens na bij je provider wat exact moet ingevuld worden voor je email uit, want dat verschilt soms ook.

Als het dan nog niet werkt weet ik het ook  niet meer .groetjes

Message was edited by: Tabletfan

Message was edited by: Tabletfan

Message was edited by: Tabletfan

Message was edited by: Tabletfan

profile.country.NL.title
ademmer52
Ontdekker

k heb gedaan wat je schreef, maar het werkt nog steeds niet. Mijn provider is telfort, maar zoals het e-mail adres op mijnlaptop ingesteld werkt niet op mijn tablet. Ik kan alleen berichten ontvangen en niet versturen.

Ook heb ik bij Telfort navraag gedaan maar die zeggen dat ze geen instructies geven voor een tablet,alleen mar voor computers, dus die het weet mag het zeggen. Ik hou mij aanbevolen.

profile.country.BE.title
Tabletfan
Nieuw

check even even in deze forum naar de rubriek email settings voor kpn smpt , daar staat het antwoord misschien voor jou.Sukses