annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Photo & Video Experience 2019!

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Sony Photo & Video Experience 2019!

Header-Alphaconventie.jpg

 

Sony nodigt u graag uit voor een unieke Sony Photo- & Video Experience op 2 juni 2019!

Tijdens de Sony Photo- & Video Experience 2019 worden diverse workshops en lezingen aangeboden. Uiteraard zijn de nieuwste Sony camera’s en lenzen beschikbaar om zelf te fotograferen en filmen. Tevens is het Sony Digital Imaging Team aanwezig evenals Sony Ambassadeurs en Sony Professionals om al jouw vragen te beantwoorden.

Een geldig legitimatiebewijs is verplicht voor het kosteloos lenen van lenzen. Neem daarnaast vooral uw camera mee zodat u optimaal van de Experience kunt genieten!

Het museum ligt op een mooie open locatie aan de rand van de stad Genk en is eenvoudig bereikbaar met het openbaar vervoer of met de auto. Tevens is er voldoende parkeergelegenheid.

Toegang: Gratis ticket bestellen
Datum: zondag 2 juni 2019
Tijd: 10:00-17:00u
Locatie: C‑mine, Evence Coppeelaan 91, 3600 Genk, België

 

Voor meer informatie over de ambassadeurs, winacties, workshops & lezingen, zie het Facebookevent.

 

Graag tot zondag 2 juni!

 

Met vriendelijke groet,
Het Sony Digital Imaging Team Benelux

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Leuk! Ik ben er in elk geval bij met een workshop Tethering en bewerkingssoftware!

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Ik was heel graag gekomen! Maar helaas...zit vakantie te vieren op Corsica! Ook niet verkeerd 😉

 

grt, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en