annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony op Fotofestival Nature Talks in Ede

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Sony op Fotofestival Nature Talks in Ede

Dit weekend ( 10 & 11 november 2018 )  is in Ede het fotofestival Nature Talks.

Sony is hier aanwezig met een stand, diverse Sony Ambassadeurs geven een lezing/demo, waaronder ikzelf met  'tips en tricks van het Sony Menu'

Voor de lezingen koop je een ticket dat je toegang geeft tot het basis- of hoofdprogramma a 25 of 42,50 euro.

 

Voor de beursvloer betaal je een entree van 3 euro, hiervoor kun je ook naar de algemene presentaties zoals mijn menu demo.

 

Nadruk ligt bij deze beurs op natuur- en reisfotografie. Alle grote merken zijn met een stand vertegenwoordigd en ook veel aanbieders van fotoreizen.

 

Hier vind je alle informatie:

https://www.naturetalks.nl/

 

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Amfion

Ik denk dat ik kom, zal wel ergens begin van de middag worden.

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Kon helaas niet aanwezig zijn. Paardenbeurs en dagje jagen gingen voor. Volgende keer zal ik proberen langs te komen 😉

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

Het was een zeer leuke beurs, en de Sony stand zag er zoals gewoonlijk professioneel uit (inclusief de aanwezige Sony ambassadors natuurlijk :wink:). Daarbij stak Canon er wel schraal af, die hadden 2 personen achter een soort keukentafel neergezet, evenals Nikon overigens. Al had die laatste wel meer camera's mee welke vrijwel allen op statief stonden. Ook opvallend dat daar gezegd werd dat ze de Z6 en Z7 zien als een camera "voor erbij".... (@Amfion, het werd idd ook aan mij verteld..)

 

Verder nog een boekje creatieve fotografie aangeschaft, is erg leuk en zeker ook weer inspirerend! overigens was dat de fotoexpo bij de stand van X-poozer ook, niet zozeer de ophanging (wel handig overigens) maar wel de foto's die ze hadden opgehangen.

 

Al met al een paar mooie uurtjes rond gebracht en weer even bijgekletst :wink:

 

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en