annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Foto & Video Experience

KelvinV
Bijdrager

Sony Foto & Video Experience

Zoals jullie weten, hadden we afgelopen 30 juni in Kasteel Maurick te Vught de Sony Foto & Video Experience, een evenement dat volledig in het teken stond van de Sony camera's. 

 

Er waren vele workshops, live entertainment en andere activiteiten, en we zijn erg benieuwd wie er geweest zijn en welke foto's jullie gemaakt hebben! 

 

Deel hier je foto's van het evenement met elkaar, welke tips jullie gekregen hebben, en laat weten wat je er van vond! :slight_smile: 

 

 

4 ANTWOORDEN 4
yvvanko
Ontdekker

Ik vond het een fantastische dag! Wat me op valt is dat er bijna nauwelijks tot geen reacties zijn! De dag was superleuk en druk. Wel een gratis event maar niet even de moeite nemen om Sony te bedanken.... hmmm beetje jammer.

Tot op heden had ik nog geen tijd om dit te doen, echter had Sony al bedankt via Facebook (waar helaas geen Experience pagina is gemaakt ). Hierdoor heb ik via Sony deze link gekregen waarbij ik / we in de gelegenheid worden gesteld om onze foto's te posten. Mijn foto's van 2013 moet ik nog sorteren maar die van 2012 zijn al gereed. Daarvan zal ik er zéker een aantal posten, aanzien ik met 1 van deze foto's een tweede prijs heb behaald in een Engelse foto competitie :laughing:

Groetjes van Yvje

 

Tags (3)
KelvinV
Bijdrager

God te horen dat je het zo naar je zin had Yvje, ik kijk uit naar de foto's! :slight_smile: 

yvvanko
Ontdekker

Komt goed, alleen wat geduld :rolling_eyes:

 

Mag ik je vragen of het mogelijk is om je schermnaam te wijzigen?? De huidige Yvvanko zou ik graag verwijderd hebben en daar een andere voor in de plaats hebben....

Maar kan het nergens vinden hoe ik dit kan wijzigen 😞


Groetjes

Yvje

KelvinV
Bijdrager

Hoi Yvje, 

 

Helaas is het niet mogelijk om je gebruikersnaam aan te passen. 😞 

De enige manier is om een nieuw account aan te maken vrees ik... 

 

Sorry voor het ongemak!

 

Groetjes Kelvin