annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

probleem bij het plaatsen van foto' s

OPGELOST
Debby13
Nieuw

probleem bij het plaatsen van foto' s

Dit is mijn eerste keer dat ik aan zo iets deel neem en na enkel foto's succesvol geplaats te hebben, krijg ik nu heel de tijd de volgende boodschap en lukt het niet meer...

 

Please correct the highlighted errors and try again. ( Maar er staat niets gehighlighted )

  • Your post has been changed because invalid HTML was found in the message body. The invalid HTML has been removed. Please review the message and submit the message when you are satisfied.

Please correct the highlighted errors and try again.

  • Post flooding detected (community received posts of a unique message more than 1 times within 3,600 seconds)                            

Heeft iemand zin mij te vertellen waar ik mis loop... ?

 

Alvast bedankt ! Debby

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
ClarissaW
Lid

Hallo Debby,

 

Ja, dat gebeurt inderdaad weleens. Zou je misschien kunnen naar de naam van je file kunnen kijken? Als er "( )" in staan kun je deze proberen weg te halen, dit wil het nog wel eens oplossen. Laat het weten als het niet lukt!

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
ClarissaW
Lid

Hallo Debby,

 

Ja, dat gebeurt inderdaad weleens. Zou je misschien kunnen naar de naam van je file kunnen kijken? Als er "( )" in staan kun je deze proberen weg te halen, dit wil het nog wel eens oplossen. Laat het weten als het niet lukt!

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa