annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geluid

OPGELOST
fekkeeg
Ontdekker

geluid

Bij het filmen met mijn sony a77 camera,is het opgenomen geluid bijna niet tehoren.

Graag uw mening.

 

Groet, Jo

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Heb je wat meer details?

 

Waarmee speel je het geluid af? Bedoel je als je het filmpje op de camera afspeelt? of op de pc? Als je de boxen luider zet, hoor je dan ruis?

 

Is het onderwerp niet te ver weg? Persoonlijk heb ik niet gemerkt dat het geluid van de A77 stiller is of zou zijn dan andere camera's, maar zoveel film ik niet...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

fekkeeg
Ontdekker

Sorry,dat ik niet eerder heb gereageerd.

Filmen doe ik ook bijna niet,maar er was nu iets bijzonders,dus dacht ik dat neem ik op,dan kan ik dat anderen laten horen.Het geluid kwam van een tiental meters,op mijn camera is het dan ook amper te horen,dus minder als ik zelf hoor,op mijn pc is het iets beter tehoren,daarom  dacht ik dat bij de opname iets niet goed had gedaan.Je hebt 7 balkjes,deze heb ik ook helemaal gebruikt.

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Heb je wat meer details?

 

Waarmee speel je het geluid af? Bedoel je als je het filmpje op de camera afspeelt? of op de pc? Als je de boxen luider zet, hoor je dan ruis?

 

Is het onderwerp niet te ver weg? Persoonlijk heb ik niet gemerkt dat het geluid van de A77 stiller is of zou zijn dan andere camera's, maar zoveel film ik niet...

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
fekkeeg
Ontdekker

Sorry,dat ik niet eerder heb gereageerd.

Filmen doe ik ook bijna niet,maar er was nu iets bijzonders,dus dacht ik dat neem ik op,dan kan ik dat anderen laten horen.Het geluid kwam van een tiental meters,op mijn camera is het dan ook amper te horen,dus minder als ik zelf hoor,op mijn pc is het iets beter tehoren,daarom  dacht ik dat bij de opname iets niet goed had gedaan.Je hebt 7 balkjes,deze heb ik ook helemaal gebruikt.