annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL-32W655A, kan thuisnetwerk niet meer vinden

PJvM80
Nieuw

KDL-32W655A, kan thuisnetwerk niet meer vinden

Afgelopen december heb ik een BRAVIA KDL-32W655A gekocht. Na het installeren en aanmelden van de tv op internet en mijn netwerk deed alles het prima. Ik kon films van mijn pc streamen via mijn netwerk naar de TV. Echter is er een probleem gekomen (na het downloaden van de laatste update)

De TV vindt mijn server (thuisnetwerk van windows 7) niet meer, ik heb wel verbinding met het internet.

Voorheen ging ik via de 'home' knop naar 'aangesloten apparaten' en kon ik vanuit hier mijn multimediabestanden van mijn computer afspelen. Als ik naar de map 'multimedia' in het menu 'toepassingen' ging zag de tv mijn server staan maar staat er onder dat de server is 'losgeoppeld'. In Windows 7 heb ik niets veranderd aan de instellingen en er zijn geen updates gedownload.

Ik heb op aanraden van de winkel (Kubben HiFi in Utrecht) de tv opnieuw geïnstaleerd (terug naar de fabrieks instellingen) maar dit heeft niet geholpen. De tv vindt nu ook de server niet meer...

Wat moet ik doen om de tv de server weer te laten vinden? en om de server weer 'aan te koppelen'?????

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Ik denk toch dat je het in de toegang van de pc moet zoeken.

Lukt het wel om een film op de pc te selecteren met rechtermuis knop en "afspelen met  BRAVIA KDL-32W655A".

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!