annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Het gerucht van 22 februari 2017

OPGELOST
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het gerucht van 22 februari 2017

Eindelijk kan ik het nieuws delen met jullie, al heb ik het (nog) niet direct van Sony Benelux.

 

Direct vanuit het engels vertaald van de site flatpanelshd.com

 

Vanaf volgende week eindelijk de update naar Android-versie 6.0 voor de Europese Sony 2015 en 2016 toestellen.

Android TV 6.0 voor Sony-televisies

Sony vrijgegeven van de update in de VS in december 2015 , maar om een of andere reden duurde het nog twee maanden aan te komen in Europa. De update zal Android 6.0 brengt tot 2015 en 2016 Sony televisies.

Google zegt dat Android TV 6.0 bevat voornamelijk bug, prestaties en beveiliging oplossingen voor de televisies op snelheid te brengen. Maar het bevat ook nieuwe functies, zoals externe USB-opslagapparaten, verbeterde zoekfunctie, een nieuwe "concept", interface tweaks, een "kind mode", een nieuwe audio volume bar, en nog veel meer.

Bovendien kunt u bepalen welke apps zijn toegestaan om de inhoud te duwen om de aanbevelingen rij. De overige rijen (apps en games) kan opnieuw worden georganiseerd. We hebben een changelog onderaan inbegrepen.

Na de update sommige gebruikers gemeld surround problemen met Netflix. Het is niet duidelijk of Sony de extra twee maanden na de vaststelling van andere problemen heeft doorgebracht.

Sony Android TV 6.0

 

Zal de roll-out van 22 februari

De update in Europa begint op 22 februari, zal in fasen worden uitgerold om ervoor te zorgen dat de servers de druk kunnen weerstaan.

- "Dit betekent dat het updaten gefaseerd begint op 22 februari en de update is volledig ingezet op alle TV's 8 maart. Hierna zullen al onze Android-tv's draaien op Android 6.0, " Sony schreef FlatpanelsHD.

Als u de update op de release dag wilt kun je naar Sony's support site en download het op een USB-stick.

 

Bron

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
21 ANTWOORDEN 21
Wietse-0803
Ontdekker

Helaas hij blijft boot loopen op een hoog tempo, tv gaat straks nog terug naar de winkel.

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Dat is echt balen @Wietse-0803, Heel veel succes!

profile.country.NL.title
MadTrackZ
Lid

Gaat het mis bij bepaalde types tv's of een beetje random?

Anders is het mss handig te vermelden bij welke types het mis gaat....

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Jeetje,

Nu is er toch nog Android 6 beschikbaar voor de 2015 line, komt het toestel na de installatie in een boatloop.

Dat is echt balen. Met welk type is de update wel gelukt en met welke niet?

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Wietse-0803
Ontdekker

Goed nieuws, hij is weer aan de praat. De oplossing op de vorige pagina is gelijk aan hetgeen wat ik eerder vandaag hier al vond.

 

Als eerste had ik gisterenavond met succes de update geïnstalleerd op de KD-55X8505C, vanochtend vol vertrouwen dezelfde USB-stick in de KD-43X8307C geplaatst.

Toen ik een uur later terugkwam was het beeld zwart, zonder 'succes' melding. Daaropvolgend startte de televisie niet meer op. Het Sony logo verschijnt, vervolgens de opstartradertjes van Android en weer opnieuw in een hoog tempo.

 

Bij de herstelpoging kreeg ik de groene led niet te veroorschijn. Dit uiteindelijk opgelost door op het moment dat de bootloop opnieuw begon de aangegeven toetsencombinatie in te drukken. Daaropvolgend verscheen de groene led wel en kon de rest van de herstelprocedure ingezet worden. Zo, en nu even ontspannen.

profile.country.NL.title
MadTrackZ
Lid

Goed om te horen😀 

Anders had je het mss op Stormschade kunnen gooien 🙃

 

Tweede tv, de kd-55xd9305 net geüpdate, wederom vlekkeloos verlopen 👍

profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

Uit enthousiasme per ongeluk jouw reactie als oplossing gemarkeerd @MadTrackZ :wink:

 

@Wietse-0803, fijn om te horen, enjoy! 

 

J

 

<edit> oplossing verwijderd

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Gisteren de update uitgevoerd. Zonder problemen verlopen. Ook ik heb het idee dat het te allemaal wat vlotter werkt. Tot nog toe een tevreden mens.

Komt die update op de tv zoals de andere updates?

Bedoel als die update melding komt,gewoon laten instaleren?

 

Grtn

HC

profile.country.NL.title
JBELD6
Lid

@Henk-Conny & andere users,

 

Na een x-aantal klachten is besloten om de software tijdelijk offline te halen van de support-website.

Er wordt momenteel hard gewerkt om de laatste bugs uit de software te halen en om deze zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken.

 

Naar verwachting zal de software rond 8 maart ge-released worden via de software-update op je eigen tv.