annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Haperend surround geluid via Netflix op SONY Bravia

profile.country.NL.title
jaccoarends
Ontdekker

Haperend surround geluid via Netflix op SONY Bravia

Via mijn KDL-49WE660 Sony Bravia kijk ik regelmatig via de Netflix-app. Echter, om de zoveel tijd hapert het geluid van mijn surround systeem (alleen via de Netflix-app, normaal tv kijken gaat prima). Het lijkt erop dat er geen volwaardig Dolby Digital 5.1 signaal aangeboden wordt aan mijn geluidsprekers. Hoe kan ik dit oplossen? Op deze manier is Netflix kijken geen plezier. Bij voorbaat dank.

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Ik zou anders even na het weekend contact opnemen met Sony technische ondersteuning,zie:

https://services.sony.nl/supportmvc/nl/Contact/Email?cpint=spt-footer_contact