annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

externe harde schijf

profile.country.nl_BE.title
filvero
Ontdekker

externe harde schijf

Ik heb een externe harde schijf van 1TB van WD MY PASPORT. Deze staat voor ongeveer 500 giga vol met foto's, muziek (MP3) en films.

Is het normaal dat het een kwartier duurt eer dat deze VOLLEDIG ingelezen wordt door mijn tv x8507c?

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is dit elke keer als het toestel aangezet wordt dat de mappen met de onderliggende files opnieuw moeten worden ingelezen?

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
filvero
Ontdekker

Ja.
Gisteren probeerde ik dit voor de eerste keer. Ik dacht eerst dat het aan de verouderde versie van Android lag. (Ik heb mijn tv 1 week)
Vandaag dus de Sony update oktober 2015 uitgevoerd maar het inlezen van de externe schijf neemt ook nu 15 minuten en langer in beslag.

Verstuurd vanaf mijn iPad
profile.country.NL.title
petere6
Lid

Ik sluit mijn externe harde schijf 2 TB aan op mijn BR player(BDP-S7200), en heb dan vrij snel de beschikking over de inhoud van de externe schijf, rechtstreeks op de  de TV duurt inderdaad langer.  

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met een netwerk schijf is veel sneller met alles t.o.v. een USB schijf, en deze is ook dan overal op het thuisnetwerk benaderbaar. Misschien wel een leuk kadootje voor de aankomende kerst, dan de USB schijf gebruiken voor opnames als de laatste firmware dan ook beschikbaar is.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_BE.title
filvero
Ontdekker

ik heb de tv nu een paar maanden en telkens opnieuw hetzelfde probleem.

Het duurt een kwartier en soms langer eer de externe schijf van 1 TB ingelezen wordt.

Deze staat vol met muziek, foto's en films.

Soms zegt de TV doodleuk dat hij niks vindt op de externe harde schijf en de andere keer dan weer wel.

Iemand een idee hoe het komt dat het inladen van deze schijf zo lang duurt en waarom het soms wel en soms niet lukt?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Welk format staat op de schijf? 

 

De TV kan het beste omgaan met een schijf die geformatteerd is op EXFAT. 
Als er FAT32 of NTFS als format op zit, kan het zijn dat het langer duurt inderdaad.