annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CI+ module & Ziggo

robertsambell
Ontdekker

CI+ module & Ziggo

Just purchased a KDL-24W605A TV which is approved by Ziggo with a Neotion CI+ module (1 year old).   But I receive the message "CA module is not authoirsed for this service".   The Ziggo smartcard is activated and is working (in my receiver) and the signal is good.   After reading other contributions, I have checked software (latest version PKG3.802EUA) and repeated installation procedure after reset to factory settings.   Suggestions??

 

Robert

5 ANTWOORDEN 5
KelvinV
Bijdrager

Hoi Robert, 

 

Omdat dit over Ziggo gaat neem ik aan dat je Nederlands bent, en deze community is geheel Nederlandstalig, dus je kunt je vraag ook in het Nederlands stellen als dat handiger is. :slight_smile: 

 

Hopelijk heeft iemand ervaringen met hetzelfde en een oplossing voor je!

 

Groetjes,

 

Kelvin 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Voor de modellen van 2013 is de CI+ Module 1.3 vereist.

 

 - Is de CI+ Module te zien in het digitale menu?

 - Is de CI+ Module up-to-date?

 - Welke versie gebruik je nu?

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
robertsambell
Ontdekker

Bedankt voor je reactie - de TV 'ziet' de module en geeft de volgende info:

 

Module: Neotion.   Hardware Version 3.0 (+ serial number & Product ID)

 

Module Operator: DVB client (PVR) version 3.6.23

 (i) Loader

     lrde load status - Device 136,10,33113

                              - Key 89,0,1

                              - CSSN 0

                              - L - 2

 (ii) Services

           0x000 :EMM-1-DVB-EMM

           0x001:View-0-DVB descramble service

 

  (iii) Products

           Sector numver 4

           Sector 0

           Date code: 0x0E9D

           Region (subregion): 1 (2)

           Product numver: 5

 

Is er hier iets mis?

 

 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit ziet er goed, mijn eerste gedachten is dat de Ziggo kaart niet is geactiveerd het toestel ziet de module en de kaart.

Is het mogelijk om alleen de kaart in ergens anders te proberen of dat deze is geactiveerd.

 

73's 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
robertsambell
Ontdekker

Ja - op de Ziggo web site, staat hij vermeld als geactiveerd en hij werkt wel in mijn ontvangen.