Deel jouw ervaring!
Onderstaand verhaal net helemaal getypt en proberen te versturen naar de klantenservice, helaas kwam ik er in het volgende scherm achter dat ze onderhoud aan de site hebben... helaas pindakaas. Misschien kan 1 van jullie mij helpen:
Ik probeer vanaf met laptop te streamen (officieel niet streamen, maar ik deel mijn gegevens via mijn harde schijf draadloos met de tv) met PS3 media server. De tv herkent mijn laptop en ook de bestanden. Afspelen van de bestanden gaat prima. Echter; hij pakt de .srt bestandjes er niet bij. Deze .srt bestandjes hebben dezelfde filename als de videobestandjes. Ik heb meerdere videoformaten geprobeerd; het lukt mij bij geen enkele.
Het gekke is dat ik het wel lukt bij een oudere bravia TV, met precies dezelfde software/laptop/instellingen.
Volgens mij wordt het bestand door mijn tv gedecodeerd. Bij het gedecodeerde bestandje staat dan ook "external subs". Ik heb in PS3 mediaserver aangegeven dat hij de ondertiteling moet afspelen.
Ook wanneer ik vanuit windows verkenner het bestand stuur naar mijn TV pakt hij de .srt er niet bij.
Ook met het programma homesharing heb ik hetzelfde probleem.
Heel gek, want in de specificaties van de tv staat dat hij .srt herkent en kan afspelen. Hoe kan ik dit probleem oplossen? Ik heb al vanalles geprobeerd en ook rondgekeken op forums, maar kan nergens een passend antwoord vinden voor dit specifieke probleem van deze televisie.
Alvast bedankt!
Message was edited by: breedBenR
ondertitels mee- bijgevoegd aan originele posttitel