annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bose 321 home cinema aansluiten op Sony Bravia

profile.country.NL.title
speros
Ontdekker

Bose 321 home cinema aansluiten op Sony Bravia

Hallo, 

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn Bose 321 home cinema kan aansluiten op de tv?  De Bose heeft geen hdmi, de tv wel. Ik heb de Bose verbonden met de tb met een optische kabel, maar er komt geen geluid uit de Bose wanneer ik de Bose instel op TV. Alvast bedankt!

Sanja

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
ErikS77
Ontdekker

Misschien op je tv instellen dat je het geluid via home cinema laat lopen ipv de tv speakers. Als het goed is kun je dit veranderen in het menu. Bij mij tenminste dan...

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Hi Sanja,

 

Wil je mij laten weten als het bovenstaande niet werkt? Dan ga ik het voor je navragen.

 

Groet,

Bibi

profile.country.NL.title
speros
Ontdekker

Hallo, bedankt voor uw reaktie, maar het werkt nog niet. Ik heb de aansluitschema’s bijgesloten.Aansluitschema MediacenterAansluitschema MediacenterAansluitschema TvAansluitschema Tv

Ik heb een optische kabel voor de audio gebruikt. Maar hoe krijg ik beeld van de Mediacenter op de tv. Want ik moet ook in de instellingen van mijn mediacenter kunnen komen om de optische kabel te selecteren. Weet u daar een oplossing voor.

Alvast bedankt voor de moeite. Mvg, Sanja

 

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Fijn,

met het draaien van de tablet draaien de foto's ook mee, je zou maar op een monitor kijken.

 

 

Toch alvast enkele vragen;

 - Over welk type Bravia gaat het probleem (Android/Lunix).

 - Wat is nu het probleem alleen geen beeld of ook nog steeds geen geluid?

 - Waarom het geluid 2x uitgevoerd (optisch maar ook analoog)?


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
speros
Ontdekker

Hi, sorry van de foto"s op zijn kop=haastwerk.

Het betreft het aansluiten van de Bose 321 home cinema op de Sony KD55A1. De Bose heeft geen nl geen hdmi uitgangen. Audio wil iik aansluiten dmv optische kabel. Werkt alleen nog niet, want ik moet im mijn Bose instellingen (=daarvoor heb ik beeld vanuit mijn Bose nodig op de tv) deze optie (=optische kabel) selecteren. Probleem is dat ik videosignaal niet heb aangesloten tussen Bose en de tv, want ik weet niet hoe. Videouitgang Bose is composite, infang in tv is hdmi of AV1. Ik lees op internet dat er convertors te koop zijn, maar dat de kwaliteit  slecht is. Is er een andere plossing voor het videosignaal? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien is het mogelijk om zonder haastwerk de foto's opnieuw te plaatsen?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
speros
Ontdekker

Hi, inmiddels audio gefixt met een optische kabel. Nu nog videosignaal uit de Bose 321 GSX op de tv krijgen. Op de eerste afbeelding de tv aansluitingen. Op tweede afbeelding de Bose aansluitingen. De Bose heeft geen HDMI in/uitgangen, alleen composite. Ik heb dus een kabel nodig die aan de ene uiteinde composite is en aan de andere HDMi. Ik weet dat er omvormers/converters zijn, maar die schijnen niet optimaal beeld te geven. Weet u een beter oplossing? Alvast hartelijk dank.image.jpgimage.jpg

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het audio al is gelukt. Nu het video signaal nog. Op het toestel is het aansluiting 3, je heb dus nodig een snoer met aan de ene kant een 3 delige RCA plug en aan de andere kant 3 pluggen met de kleuren rood-wit-geel.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
speros
Ontdekker

Goedemiddag, hartelijk dank voor uw antwoord, maar ik begrijp het niet goed. U zegt: Op het toestel (bedoelt u hier de TV?) is het aansluiting 3 (=welke bedoelt u precies?), je heb dus nodig een snoer met aan de ene kant een 3 delige RCA plug (= moet deze in de TV?) en aan de andere kant 3 pluggen met de kleuren rood-wit-geel (=moet deze in de Bose?). Ik hoor het graag van u. Alvast bedankt!