annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bleutooth

Jaccovandenb
Nieuw

bleutooth

hallo allemaal,

 

ik heb een vraag ik heb een kdl 55w807c tv heb nu ook een koptelefoon mdr xb950bt aangeschaft. nou wil ik deze via bleutooth verbinden met elkaar maar ze vinden elkaar niet.

kunnen deze wel met elkaar verbinden?

of kan de tv hem met nfc verbinden ?

 

alvast bedankt voor de reactie

 

groet

 

jacco

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Helaas lukt het "nog" niet om audio te streamen via BlueTooth in het AndroidTV OS.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
NAMAarts
Lid

Is er kans dat dit ooit met een update wordt meegenomen? Ik zou ook graag mijn bluetooth headset willen gebruiken met de tv.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik denk het niet. Bluetooth van de TV wordt niet gebruikt voor het versturen van geluid. 


Het wordt gebruikt voor 3D brillen of een optionele afstandsbediening. 

Mocht je een receiver oid hebben, dan kun je wel je BT headphone gebruiken. 

profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

Niet dat ik het zelf gebruik, maar het lijkt me toch wel dat zoiets te implementeren valt in een eventuele nieuwe update. Kijk bijvoorbeeld naad de Dualshock 4 controllers van de PS4, hier kun je ook gewoon je headsetje op aansluiten zodat je geluid en/of spraak ook via de bluetooth van de controller gaat.

 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

In het geval van een controller is het ook puur input. Het is een geavanceerde afstandsbediening. 


profile.country.NL.title
mr_rik
Lid

@Vinc_E  Snap ik, maar bij de Dualshock (die eigenlijk de afstandsbediening is inderdaad), kun je je headset en/of mic aansluiten, zodat deze óók het geluid en/of je spraak (ingame chat o.a.) via de bluetooth (van de controller) doorgeeft. Lijkt me eenzelfde principe als je dit dan ook bij de tv's zo zou gaan implementeren.

Kan me voorstellen als het een beperking is met aantal bluetooth cliënten (maximaal 1 tegelijk) dat dit niet kan, maar dan nog zou je indien je geen bluetooth afstandsbediening gebruikt, deze functie moeten kunnen gebruiken voor audio. Lijkt me toch niet iets technisch onhaalbaars, of zie ik iets over het hoofd qua beperking hiervan?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als je een dualshock aansluit op de TV, geeft het geen audio door. Dus een headset aansluiten, werkt helaas niet. 

 

Ik weet niet hoe of waarom. Die functionaliteit zit er niet in. Ik kan je ook niet vertellen of het technisch mogelijk is, want dat is afhankelijk van de hardware waar voor gekozen is. 

Het is geen super geavanceerde computer qua hardware.