Deel jouw ervaring!
Ik ben van plan om een sony e kiezen maar hoe sluit ik hem nu aan op het zwarte kaste van de kpn.?
Via een HDMI verbinding tussen je Sony Bravia TV en het KPN kastje.
suc6 ermee,
73's
Heel veel dank! Ik twijfelde er al aan maar mijn vorige was aangesloten met de scart. En dat dat doe ik nu dus met de hdmi. nog bedankt voor het antwoord op mijn vraag. Ik ga hem voklgende week aanschaffen. Nog een pretttige avond gewenst!
Een KPN kastje met een scart aansluiting, dat is wel heel oud.
Is er dan wel een HDMI aansluiting aanwezig op het KPN kastje?
Zou voor een ieder duidelijk wezen als het KPN kastje ook een type nummer heeft en dit met ons wil delen.
73's
Mijn televiesie is een samsung plasma 55 inch die vorige week de geest had gegeven. Daarom wil ik graag de sony 55 4 k aanschaffen. Ik had destijds een erg oud kpn kastje. Ik ga weer posten als ik de Sony heb. Wordt volgende weej. Het is nu heel erg warm !!!
Maar erg bedamkt voor de respons. Tot voplgende week.
Volgens mij vroeg ik niet wat de oude TV was.
Het is belangrijker om te weten welk type het oud KPN kastje is.
Of wordt dit kastje ook vervangen voor een nieuw type?
Zoja, tegenwoordig is de HDMI de gangbare aansluiting tussen een mediabox en een TV.
73's
Beste pa3eia,
Dat vorige probleem is reeds opgelost.
Maar ik heb een standaard waar is de connectie met de televsie niet kan maken. In de gebruiksaanwijzing staat verder hier niets over vermeld. Weet jij hier iets over?
Sorry, een standaard die geen connectie met de TV kan maken.
Ik begrijp zonder een type nummers (standaard en TV) er helemaal niks van, heb helaas nog steeds geen glazenbol.
73's
Misschien iets te summier van mij. Ik heb een foto van de ondrkant gemaakt van de Bravia 55 XE 7004 . Waar in de beschrijving geen enkele aanwijzing zit de televisiepoot aan de onderkant van de televisie te verbinden.
De poot komt in het gat te zitten en de ijzertjes kan ik hier niet in kwijt.
Misschien wat duidelijker?
Prettige avond
Ton Zuijdwijk
Op de ondersteunings pagina van de XE7004 staat onder de handelingen de snelstart gids met afbeeldingen hoedat de poort gemonteerd moet worden.
suc6 ermee,
73's