annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

[Zoek] [Driver] Ricoh pcie memory stick host controller

mart.conflin
Ontdekker

[Zoek] [Driver] Ricoh pcie memory stick host controller

Hoi,

 

Ik ben op zoek naar 'Ricoh pcie memory stick host controller' driver. Ik heb de driver installer geprobeerd die op de support pagina staat voor mijn laptop maar deze werkt niet! (Een video voor illustratie dat de driver installer niet de driver installeerd https://www.youtube.com/watch?v=TslOvCrIVCk )

Ik heb een Sony Vaio VPCF22L1E met Windows 7 Home Premium X64. Nu ben ik dus op zoek naar deze driver. Het liefst gewoon het .inf bestand met bijbehorende bestanden zodat ik deze handmatig door windows kan laten inlezen. Helaas beschik ik niet meer over de herstel partitie anders was ik al terug gegaan. Wat mij ook een optie lijkt is dat als iemand dezelfde reeks laptop heeft VGN;VGC;VGX;VPC zijn driver met https://sourceforge.net/projects/drvback/ wilt backuppen en door kan sturen?

Misschien dat iemand mij kan helpen, misschien niet. Alvast bedankt.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Wat voor error krijg je op de support pagina? 

mart.conflin
Ontdekker

Hoe kom je erbij dat ik een error krijg op de support pagina? 

 

Ik installeer de benodigde driver maar iets gaat er niet goed omdat de driver nog steeds niet aanwezig is na het installeren. In de video laat ik ziet dat wat ik mis de nog steeds mis na de installatie. In de video wordt het even blauw dit komt omdat ik niet kon opnemen als de pc uit/aan ging. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Verkeerd geintepreteerd. Maakt het probleem niet anders echter. 

 

Ik heb je issue naar de klantenservice geescaleerd. Maar als je sneller een reactie wilt, kun je beter de klantenservice even bellen. 

mart.conflin
Ontdekker

Heb geen garantie meer op de laptop, en het nummer wat je dan zou moeten bellen is niet bepaald goedkoop dus heb ik dat buitengesloten. Verder had ik klantenservice al gemaild maar de persoon die mij geholpen had kon mij ook niet verder helpen dan te vertellen dat ik driver moest installeren. Wat ik geprobeerd heb maar niets doet. Nu had ik hier nog een poging gewaagt.