annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Webcam en camera werkt niet

profile.country.NL.title
FHvanderLeeuw
Ontdekker

Webcam en camera werkt niet

Beste community leden,

Ik heb een Sony Vaio notebook type SVF13N2X2ES welke werkt op Windows 10. Het probleem is dat de webcam en de camera nietwerkt. Het lampje aan de bovenzijde van het scherm brand niet en bij het inschakelen van de camera app blijft het beeld zwart.  Ik heb contact gezocht met Sony support maar zonder resultaat. Men geeft aan dat de driver voor de vaio niet meer geleverd wordt. Op mijn vraag welke alternatieven er zijn kon men mij niet van informatie voorzien. Via het Internet zag ik berichten van gebruikers waarin werd aangegeven dat problemen veroorzaakt worden doordat Windows 10 kennelijk de webcam en camera van de vaio niet support. Zijn er community leden die hetzelfde probleem ervaren en een mogelijke oplossing voor het probleem hebben? Bij voorbaat mijn dank voor het delen van uw ervaringen op dit punt.

 

Met vr. gr.

Fred

 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Fijn dat de drivers niet meer ondersteund wordt voor de camera in W10.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
aahouwaart
Nieuw

Voor de frontcamera op mijn Sony laptop heb ik wel stuurprogramma's maar die zijn van Windows 10.

De camera wordt niet herkend maar ik zie toch het camerabeeld af en toe op mijn scherm. Het beeld knippert met tussenposen van 1 a 5 seconden.