annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Volgens mijn Vaio zijn al mijn disk's leeg . . . . !?

OPGELOST
profile.country.NL.title
zirkYo
Nieuw

Volgens mijn Vaio zijn al mijn disk's leeg . . . . !?

Ik heb een VPCF12S1e met een TSSTcorp DVDWBD TS-LB23A cd/dvd/blue-ray branders/lezer, maar dat gekke ding denkt dat al mijn disk's die ik erin stop leeg zijn. Nieuwste firmware (drivers) erop gezet via Vaio update, weer eraf gehaald opnieuw geinstalleerd etc etc, mag allemaal niet helpen. Ben ik (weer) de enige in de wereld die dit probleem heeft ?? Sony mailen heeft ook geen zin, dat invul menu werkt ook niet ! Lekker een computer van 1400 euro ! Wie heeft dit probleem ook wel eens gehad en heeft een oplossing ????? Graag je reactie ! Thanks ! !

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
zirkYo
Nieuw

Hij is in mei terug geweest naar Sony. Ze hebben de complete cd/dvd player/brander vervangen, behalve het buitenkantje wat je ziet zitten, het klepje zeg maar . .. . . Ding was gewoon harstikke kapot ! Denk dat Sony slechte kwaliteit dvd/cd players/branders gebruikt in de peperdure Vaio's !

Neem contact op met Sony, en laat hem ophalen.  !

Succes.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
shaquille36
Bezoeker

Hoi, ik heb sinds vandaag ook exact hetzelfde probleem, en idd een laptop van 1500,- euro's heb jij al een oplossing inmiddels ?

profile.country.NL.title
zirkYo
Nieuw

Hij is in mei terug geweest naar Sony. Ze hebben de complete cd/dvd player/brander vervangen, behalve het buitenkantje wat je ziet zitten, het klepje zeg maar . .. . . Ding was gewoon harstikke kapot ! Denk dat Sony slechte kwaliteit dvd/cd players/branders gebruikt in de peperdure Vaio's !

Neem contact op met Sony, en laat hem ophalen.  !

Succes.

profile.country.NL.title
zirkYo
Nieuw

Voor mensen die nog zo'n Sony hebben en ook tegen dit probleem aanlopen het volgende. De garantie was natuurlijk alweer verlopen, en later bleek dat Sony niet goed heeft gerepareerd en ik weer tegen hetzelfde probleem aanliep. Ik heb bij een lokale computerreparatie bedrijfje een andere cd/dvd brander lezer erin laten zetten voor (hou je vast) 14 euro) en nu pas is het probleem verholpen . . . .