annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Upgrade Sony Vaio SVF15N1CE - driverproblemen

Giolovin85
Nieuw

Upgrade Sony Vaio SVF15N1CE - driverproblemen

Ik heb mijn laptop al verschillende keren terug willen laten upgraden naar Windows 10 nadat ik deze met de herstelschijven terug naar Windows 8 heb herstelt.

 

Een upgrade van Windows 8.1 naar Windows 10 lukt niet. Na de eerste reboot zat de installatie vast aan 32 procent, na een update van de grafische processor (Nvidea GEFORCE) ging de installatie tot 40 procent. Daarna heb ik nog de drivers geüpdate van Intel HD Grafics Family waardoor hij "maar" vanaf 51 procent vast kwam te zitten.

 

Een clean install gaat ook niet want tijdens de eerste reboot bij het bijwerken van de drivers loopt het daar ook mis.

 

Bij upgrade: update tool gebruik (CD-rom, usb-stick

Bij clean install: zelfde manieren van installeren

 

Niets helpt. Ik zou echt niet meer weten welke drivers er nog niet in orde kunnen zijn. Ben al een paar dagen hiermee bezig, maar ik zie echt geen oplossing deze keer.

 

Sony zegt dat ze geen ondersteuning bieden voor Windows 10, toe ik hun opbelde....

 

Ik weet niet hoe ik het de eerste keer gedaan had, maar weet nog wel dat de upgrade toen ook niet vlekkeloos verliep. Iemand raad?

 

 

2 ANTWOORDEN 2
Giolovin85
Nieuw

Zou een vorige versie van Windows 10 eventueel helpen?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Als Sony heeft aangegeven dat ze het niet ondersteunen, zou ik het niet proberen. 

 

Er zit software op elke VAIO van Sony die uniek is per model. Daar draait de Windows versie ook op.

Zet je Windows 10 erop, dan functioneert niet alles meer naar behoren.