annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Trage laptop

profile.country.NL.title
ZRNMA9
Nieuw

Trage laptop

Waarom loopt mijn Sony laptop continu vast na een update. En het opstarten van de laptop duurt 10 min. Als ik binnen die 10 min 1 venster wil openen loopt hij vast. 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
BryanR1996
Community Team

Hi ZRNMA9,

 

Vervelend om te horen. Hoe oud is deze laptop? Ik kan me zo voorstellen dat de laptop al wat ouder is. Welke update heb je voor het laatst uitgevoerd?

 

Bij elke update kan het zo zijn dat ze zwaardere specificaties van de laptop verwachten om behoorlijk te kunnen functioneren. Het kan zomaar zo zijn dat jouw laptop niet aan deze specificaties voldoet.

 

Het is daarom belangrijk om te weten welke update je hebt geinstalleerd en welke laptop je heb.

Gr Bryan

 

profile.country.NL.title
ZRNMA9
Nieuw

Hoii,


Hij was vanaf het begin al erg traag en ik word gek van de updates en hoelang het continu duurt.
De laptop is nu ongeveer 5 jaar oud. Als hij eenmaal op dreef is en een tijdje aan staat dan doet hij het echt goed, maar het opstarten en die updates zijn vreselijk irritant.

Groet
profile.country.NL.title
BryanR1996
Community Team

Goedemorgen,

 

Dat is heel vervelend. Welke update heb je nu geinstalleerd en op welk besturingssysteem werk je nu? Je type laptop is ook belngrijk om te weten of die probleem een logische verklaring heeft of dat het echt een probleem is met de laptop.

 

Gr Bryan