annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Vaio SVF1521TE4 start niet meer op na een Windows10 update

profile.country.NL.title
twinkie1
Nieuw

Sony Vaio SVF1521TE4 start niet meer op na een Windows10 update

 SONY VAIO SVF1521T4E start niet meer automatisch op na Windows 10 update. Ik zie een zwart scherm met een draaiend wit cirkeltje tot de laptop na een paar uur uitschakelt. Na opnieuw aanzetten en 'controle/alt/delete' lang indrukken, selecteer ik 'terug naar windows10' en dan krijg ik na enige tijd het opstartscherm, zonder netwerkverbinding en geluid. Via probleemoplossing  krijg ik weer verbinding met internet. Gevonden problemen mbt internet: 'De service Diagnostics Policy wordt niet uitgevoerd' en 'De Windows Wireless wordt niet op deze computer uitgevoerd' Laptopwerkt daarna normaal tot opnieuw uit- en aan zetten. Dit heeft zich al 5 keer herhaald de afgelopen 2 dagen. Ik heb automatisch verbinden met internet ingesteld staan. Terug naar vorige Windows versie gaat ook niet. Is hier een oplossing voor? 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen,

 

Vervelend dat de laptop niet meer werkt sinds de update. Ik zie online dat Windows 10 bij meer mensen voor problemen zorgt. Echter kan ik zo snel niet een geschikte oplossing vinden. Ik ga het daarom even voor je navragen bij onze service.

 

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

 

Onze service zegt het volgende:

Als het een orginele VAIO update is geweest, dan kun je opstarten met de ASSIST toets en een diagnose uitvoeren.

Als je zelf W10 hebt geinstalleerd is er een herinstallatie nodig.

 

Groeten,

Bibi

profile.country.NL.title
cjavham
Lid

Heb je deze er zelf op gezet of ge update