annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

problemen met pcmcia kaart

wesley1
Bezoeker

problemen met pcmcia kaart

beste,

Ik heb hier een Vaio PCG-K315B waar ik maar geen pcmcia kaart krijg op geinstalleerd.
De eerste kaart die ik er in stak werd niet herkent als nieuwe hardware.
De tweede kaart (beiden merk us Robotics resp.5410 en 5411A)werd ook niet herkend.
De lichtjes op de kaarten reageerden niet.
Na een bericht gestuurd te hebben naar e-care van Sony kwam men af met kaarten type 1,2 en 3.
Blijkbaar was dit een verschil.Deze laptop zou volgens hen type 1 en 2 moeten aankunnen.
Ik ben met de laptop naar mijn zus gereden en heb hun kaart (Siemens Sandis Wlan pc card 802.11b) er in gestoken en die zag hij wel.
Deze kaart is een type 1, denk ik.

ik heb de cd er in gelegd en de driver geinstalleerd maar wanneer deze naar de kaart vraagt en ik die plaats, krijg ik gewoon het venster van nieuwe hardware te zien en verder doet de laptop niks.

ik heb de driver al via verschillende wegen proberen te installeren en heb zelfs de data1 map van de cd uitgepakt en de inf-bestanden geprobeerd maar ik krijg de kaart niet correct geinstalleerd.

Ik heb de laptop opnieuw geinstalleerd met alle updates van windows en opnieuw geprobeerd maar ook dat mocht niet baten.

Heeft nog iemand hiermee problemen gehad?
Ik heb de kaart uitgetest op een toshiba satelite pro 4600 en daarop werkt die wel.

0 ANTWOORDEN 0