annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe harde schijf

profile.country.nl_NL.title
DjaboDjabo
Bezoeker

Nieuwe harde schijf

Heb een nieuwe harde schijf moeten plaatsen in mijn vaio vgn-fz11e. Ben nu alles kwijt van Sony. Kan iemand mij helpen hoe ik alles terug krijg? oa de drivers van de cam. Heb alles geprobeerd....maar niets lukt. Ben ook geen expert:(Toon

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_GB.title
gorecki1
Lid

Hallo DjaboDjabo,

als ik je berichtje lees, vrees ik dat je geen herstelschijven gemaakt hebt (die je heel makkelijk kunnen helpen na het vervangen van een harde schijf). Eigenlijk heb je 2 opties: je lost het probleem op met de drivers die je kan vinden op de VAIO-Link website, of je belt Sony en bestelt een set schijfjes die de computer terugzetten als nieuw (met jouw nieuwe harde schijf natuurlijk :slight_smile: ).

Gorecki

profile.country.nl_BE.title
NabilVaio
Bezoeker

Heeft er iemand enig idee hoeveel Sony aanrekent voor de schijven?

Ik heb bijna het zelfde voor als DjaboDjabs, enkel valt mijn laptop vgn-cs21s telkens uit wanneer ik de vaio recovery uitvoer (90%) plots shutdown?

Succes,

Nabil

profile.country.nl_BE.title
alialibaba
Bezoeker

ik heb zopas een nieuwe HD moeten monteren in een Vaio notebook, en inderdaad met de herstelschijven van Sony ben je niets.

Ik vermoed dat de reden ligt in het feit dat de verborgen partitie op de nieuwe schijf uiteraard niet aanwezig is. Als de leveranciers een Windows (OEM-versie) op een pc installeren , dan staat er een verborgen partitie op de HD die nadien nodig om een herstelprocedure te starten.

Dus installeren vanuit een lege HD is nodig met een originele VIsta of XP installatie-cd, en beginnen met het formateren van de HD enz.....enige kennis van PC-stuff is wel nodig

groetjes en succes

Johan

profile.country.nl_NL.title
chevman
Bezoeker

Hoi,

tijdens het formateren van mijn c schijf is deze gecrashed en niet meer bruikbaar.

Er zit volgens mij een appart model schijf in is deze makkelijkte vervangen?

En wat kosten deze bij sony?

gr Hans

ik heb wel recovery cd`s dus als iemand een copy wilhebben mail me maar.

Sony Vaio VGN-TZ21XN/B

profile.country.NL.title
a.jkoote
Nieuw

beste hans

mijn recovery van mijn tx21xn is gewist,

kun je me helpen met een recovery cd (iso)

hartelijke groet, Ad