annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

10 GB recover op de vaio FZ11 verwijderen

profile.country.NL.title
tohela01
Nieuw

10 GB recover op de vaio FZ11 verwijderen

Kan iemand mij vertellen hoe je de 10 GB op de HD kan benaderen
om de recover files te verwijderen
ik heb ze al gebrand op dvd maar kan kan die 10 GB niet gebruiken
zie ze bij schijfbeheer wel staan maar kan er niets mee
iemand een idee
alvast bedankt
Ton

7 ANTWOORDEN 7
muria
Bezoeker

keep your text in english or turkish

Day-One
Bezoeker

keep your text in english or turkish


Dit slaap als een pik op een drum stel!!!als je niets heb te doen ga niet zomaar zitten noten!!

profile.country.GB.title
Thalamus.
Kampioen

keep your text in english or turkish


Hi muria

welcome to Club Vaio.. :slight_smile:

FYI This section of the forum is designed for CV members that either live in the Netherlands or speak Dutch.. :wink:

Day-One
Bezoeker

keep your text in english or turkish


Hi muria

welcome to Club Vaio.. :slight_smile:

FYI This section of the forum is designed for CV members that either live in the Netherlands or speak Dutch.. :wink:


expert help!!

ik heb onlangs een VGN-FZ11E aangeschaft maar ooooh ellende ten top!!!(wat vista betreft)
ik gebruik mijn laptop voornamelijk voor muziek (soundforge, sony acid pro, ableton live, wavelab)
* ik problemen met soundforge bij het opname Mic en line in schijnt het zelfde te zijn.
* in Ableton kan ik geen mp3's meer lezen.
* drag and drop werkt niet van map naar aplicatie (wel van map naar map)
* wavelab hoef ik niet aan te beginnen want dat werkt voor geen meter in vista..

omdat ik alleen maar met muziek bezig bent is dit niet handig voormij...

mijn vraag is of sony met een image gaat komen met XP of als dat niet mogelijk is bestaat een sectie met recente drivers voor xp (totaal pakket van de FZ11E drivers niet dat ik overal alles moet gaan opzoeken)

tot nu toe heb ik geen pos. gevoel over Vista na al dat waar ik mijn FZ11E voor hebt aangeschaft.

aub help!!!

jonggolde
Bezoeker

Ik zou daar nog goed over nadenken als ik jou was. Mijn drive van mijn PCG-FR415S is kapot en ik weet tot nu toe niet hoe ik mijn systeem terug kan brengen naar de oorspronkelijke instellingen. Ook met een PCMCIA drive lukt dat niet en als je op de sony site rondkijkt kun je zien dat er heel veel Sony Vaio bezitters zijn met DVD drive problemen!
Had ik dus maar zo'n recover op mijn harddisk staan!!

profile.country.en_GB.title
bastaar
Bezoeker

hey day -one

Op de support website staat er info hoe je terug kan gaan naar XP.
Ik had in het begin ook veel probs met vista maar op XP draait mijn machine perfect.

Merci bill 😉

Day-One
Bezoeker

hey day -one

Op de support website staat er info hoe je terug kan gaan naar XP.
Ik had in het begin ook veel probs met vista maar op XP draait mijn machine perfect.

Merci bill 😉


remmerie,

na koortsachtig zoeken is het mij niet gelukt om de juiste support site te vinden....heb jij toevallig een link voormij..

bvd
Day-One