annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

stabilisatie

profile.country.NL.title
elst2008
Lid

stabilisatie

goede morgen

ik heb sinds kort een nieuwe 7iii gekocht .ik had een 7ii in combinatie met een telelens 100-400 en converter1.4

en dat werkte goed,nu met de 7iii werkt hij niet goed bij de 7ii had ik hem op de lens uit staan en in de camera aan,maar bij de 7iii moet je de stabilisatie op de lens aan zetten. hij werkt wel, maar het beeld is minder strak wat doe ik fout? ik hoor graag van u 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemorgen! 

 

Bedankt voor je bericht. Er zijn veel camera experts op dit forum actief, waarschijnlijk kunnen zij je helpen met deze vraag. Mocht je er nou toch niet uitkomen, dan zal ik het uiteraard intern verder voor je uitzoeken!

 

Met vriendelijke groet,

Bibi 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

hi @elst2008 

 

Je zou ook nog eens kunnen testen of met de LA-EA3 het resultaat beter is. De 4 werd voor de eerste (en tweede generatie) aangeraden bij lenzen zonder scherpstelmotor, en op de eerste generatie werkte die sowieso beter. De nieuwere modellen doen het eigenlijk beter met de 3 adapter.

 

 

 

profile.country.NL.title
elst2008
Lid

bedankt voor de reactie ,maar het zou toch raar zijn, want de lens is een sony lens 100/400 en de converter is ook van sony het zou toch goed moeten werken.

 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Niet per se. De a7III heeft een ander scherpstelsysteem. De La-Ea4 was vooral bedoeld voor lenzen zonder ssm motor en geoptimaliseerd voor de eerste series A7. Voor de A mount 100-400 zou dus de La-Ea 3 in combinatie met de a7III beter kunnen werken dan de La-Ea4. Ik durf dat niet met 100% zekerheid te zeggen omdat ik het niet zelf geprobeerd heb. Ik ben van de a7r naar de a7rIII gegaan en gemerkt dat die met de La-Ea 3 beter werkt dan met de La-Ea4 (ik heb beide in gebruik)